  • 51. Data: 2011-02-09 21:23:45
    Temat: Re: Ulgnąłem prawym kołem w błocie Użyć podnośnika?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości
    news:iiusv4$qfb$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja sie zakopalem (z napedem 4x4) w sypkim piachu na nadmorskiej wydmie.
    > Wystarczylo tylko odgarnac reka piasek sprzed kol, zeby samochod zaczal
    > sie toczyc, a nie zakopywac...

    ale zdajesz sobie sprawe, ze zmiennych w takich sytuacjach jest więcej niż
    góreczka piasku przed kołem...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Sprzedam P309 1992 1,4 ważne OC+przegląd
    Jeżdzący, w ciągłekj eksploatacji
    Cena 1300zł !!!
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1446313255

  • 52. Data: 2011-02-09 21:54:25
    Od: "Andrzej R" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:iiup0t$9cs$1@inews.gazeta.pl...

    > Każdy samochód da się zakopać :-)

    Święte słowa:-). Mi nawet udałoby się zakopać Tatrę, ten taki ciągnik
    balastowy, co to ma z przodu dwie osie skrętne. To bardzo potężne i mocne
    bydle, ze wszystkimi możliwymi napędami, ale i tak bym go zakopał gdybym
    tylko nie miał o co zaczepić lebiody:-).
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 53. Data: 2011-02-09 23:38:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Są jakieś nowe auta, w których tak to nie działa ? ;/
    > (że GAZ+HAMULEC=ODCIĘCIE PALIWA)

    W Vectrze po 3s trzymania nawet lekko naciśniętego hamulca (tak żeby się
    światło stop zapaliło) silnik przestaje napędzać.

    W Toyocie pewnie by teraz dużo dali, żeby wpaść na to kilka lat temu ;)

  • 54. Data: 2011-02-10 00:02:39
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-09 23:38, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > żeby się światło stop zapaliło) silnik przestaje napędzać.
    > W Toyocie pewnie by teraz dużo dali, żeby wpaść na to kilka lat

    No ja mam w skodzie też to, jak cisnę gaz i tylko dotknę hamulca
    delikatnie następuje odcięcie.

    Ciekawiło mnie, od kiedy to "cudowne" psia mać ulepszenie
    pojawiło się jako standard.

    6008

  • 55. Data: 2011-02-10 00:06:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > No ja mam w skodzie też to, jak cisnę gaz i tylko dotknę hamulca
    > delikatnie następuje odcięcie.

    U mnie dopiwro po 3s, co pozwala jeszcze nadrzucić auto LFB.
    A w razie awarii elektronicznie sterowanej przepustnicy mam nadzieje że
    pozwoli się jakoś zatrzymać :)

    > Ciekawiło mnie, od kiedy to "cudowne" psia mać ulepszenie pojawiło się
    > jako standard.

    Od akcji w Toyotach to już pewnie wszędzie.
    U mnie jest rocznik 2004.

  • 56. Data: 2011-02-10 00:19:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-10 00:06, Tomasz Pyra pisze:

    > Od akcji w Toyotach to już pewnie wszędzie.
    > U mnie jest rocznik 2004.

    Ehhh ... no to mimo, że mam szkodę, to 2010 chyba mnie skazuje
    na to ;/.

    A powiem czemu mnie to drażni - jadę w trasie, siedzi mi coś na
    żylety na ogonie (czego nie lubię), lubiłem se po prostu dotknąć
    hamulca tak co by zapaliło się światło stopu ... zawodnik za mną
    od razu odstawał do tyłu (w beemce włączałem po prostu tylne
    przeciwmgielne, w skodzie świeci tylko po jednej stronie). Teraz
    jak musnę pedał hamulca, odcięcie trwa właśnie koło 3 sekund (po
    odpuszczeniu już hamulca), i przy współczynniku CX bloku z
    wielkiej płyty - skoda potrafi w tym czasie mocno np ze 150
    zwolnić w dół ... drażni mnie to to maksymalnie. Nie mówię już o
    ew stosowaniu manewru opisanego w wątku, tj manewru
    "zwiększającego" ciąg na lodzie.
    6008

  • 57. Data: 2011-02-10 12:02:58
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Każdy samochód da się zakopać :-) Co i raz się widzi na zdjęciach z rajdu
    > dakaru czy rajdów przeprawowych samochody wklejone w błoto czy zakopane w
    > piachu :-)

    Ten piach był dość wredny :-) Bo chodziło się po nim idealnie - twardy, z
    lekka nawet zlepiony itd.
    Ale pod ciężarem samochodu robiło się z niego coś na kształt mąki - masakra.

  • 58. Data: 2011-02-10 20:21:47
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości

    > ale zdajesz sobie sprawe, ze zmiennych w takich sytuacjach jest więcej niż
    > góreczka piasku przed kołem...

    Zdaje sobie sprawe, ze wszedzie jest duzo zmiennych :-P, a tu napisalem, co
    mi sie przydarzylo, podajac wystarczajaco duzo szczegolow. Dodam tylko, ze
    to na na naszych wydmach bylo i wjechalem tam legalnie :-P

    --
    Axel