    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ulgnąłem prawym kołem w błocie Użyć podnośnika?
    Date: Thu, 10 Feb 2011 00:19:03 +0100

    W dniu 2011-02-10 00:06, Tomasz Pyra pisze:

    > Od akcji w Toyotach to już pewnie wszędzie.
    > U mnie jest rocznik 2004.

    Ehhh ... no to mimo, że mam szkodę, to 2010 chyba mnie skazuje
    na to ;/.

    A powiem czemu mnie to drażni - jadę w trasie, siedzi mi coś na
    żylety na ogonie (czego nie lubię), lubiłem se po prostu dotknąć
    hamulca tak co by zapaliło się światło stopu ... zawodnik za mną
    od razu odstawał do tyłu (w beemce włączałem po prostu tylne
    przeciwmgielne, w skodzie świeci tylko po jednej stronie). Teraz
    jak musnę pedał hamulca, odcięcie trwa właśnie koło 3 sekund (po
    odpuszczeniu już hamulca), i przy współczynniku CX bloku z
    wielkiej płyty - skoda potrafi w tym czasie mocno np ze 150
    zwolnić w dół ... drażni mnie to to maksymalnie. Nie mówię już o
    ew stosowaniu manewru opisanego w wątku, tj manewru
    "zwiększającego" ciąg na lodzie.
    6008