  • 1. Data: 2009-04-16 09:16:16
    Temat: Układy Analog`a w il. jednostkowych
    Od: ELP <e...@p...neostrada.pl>

    Witam.
    Właśnie dowiedziałem się w Alfinie, że skończył się czas sprzedaży ilości
    jednostkowych układów Analoga. Minimalne zamówienie na 1 układ to 250$ :-(
    (jeśli nie mają go na magazynie).

    Powiedzcie kochani grupowicze, gdzie można zakupić układy (jak poniżej) w
    ilościach kilku sztuk. PLEASE

    ADUM1201
    ADP3050-5
    ADUC836BS

    Pozdrawiam
    ELP

  • 2. Data: 2009-04-16 15:51:37
    Temat: Re: Układy Analog`a w il. jednostkowych
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    ELP wrote:

> [...]
    > (jeśli nie mają go na magazynie).
    >
    > Powiedzcie kochani grupowicze, gdzie można zakupić układy (jak poniżej) w

    mozesz zamowic na www.spoerle.de. Minimalne zamowienie na wszystko to chyba
    50 albo 100EUR. ADUC836 chwilowo nie maja, ale pozostale sa.

    Waldek

  • 3. Data: 2009-04-16 19:53:47
    Od: ELP <e...@p...neostrada.pl>

    > mozesz zamowic na www.spoerle.de. Minimalne zamowienie na wszystko to
    > chyba
    > 50 albo 100EUR. ADUC836 chwilowo nie maja, ale pozostale sa.
    >
    > Waldek

    Dzięki, dobry człowieku :-)

    Do tej pory nie miałem potrzeby kupowania poza PL. Nie wiem jak się to
    praktycznie odbywa. Może właśnie przyszedł czas, coby spróbować :-) No,
    chyba że w PL znajdą się jakieś detalisty z tymi układami.

    Pozdrawiam
    ELP

  • 4. Data: 2009-05-05 09:27:06
    Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>

    ELP napisal(a):

> [...]
    >praktycznie odbywa. Może właśnie przyszedł czas, coby spróbować :-) No,
    >chyba że w PL znajdą się jakieś detalisty z tymi układami.

    Spoerle mieli biuro w Polsce.

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla