  • 1. Data: 2009-04-15 22:14:28
    Temat: Wentylatory w PC
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Ostatnio do meczy mnie hałas . Czy ktoś spotkał proste regulatory PWN z
    czujnikiem ? . Tak żeby zlepić i powsadzać do tych warkoczących wiatraków
    Marek S

  • 2. Data: 2009-04-16 07:13:28
    Temat: Re: Wentylatory w PC
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 00:14:28 +0200, Marek S napisał(a):

    > Czy ktoś spotkał proste regulatory PWN z
    > czujnikiem ? . Tak żeby zlepić i powsadzać do tych warkoczących wiatraków
    > Marek S

    Przy mocach rzędu 1W? Byle jaki liniowy regulator z czujnikiem
    termistorowym. Albo kup sobie wentyle z wbudowanym termistorem.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2009-04-16 16:02:21
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Ale nie znalazłem takich wentylatorów . Układ już wymyśliłem . Dzięki

  • 4. Data: 2009-04-16 19:09:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 18:02:21 +0200, Marek S napisał(a):

    > Ale nie znalazłem takich wentylatorów

    Są, są. Ja używam do SocketA wiatraków 80x80 Arctic Cooling z literkami TC
    w nazwie.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2009-04-16 19:37:26
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    A tak masz racje dzięki bardzo

  • 6. Data: 2009-04-16 20:36:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 21:37:26 +0200, Marek S napisał(a):

    > A tak masz racje dzięki bardzo

    A proszę. Jeśli wiatrak ma być na procku to wylutowuję termistor,
    przedłużam kabelkiem na kilka cm i wtykam miedzy żeberka radiatora.
    Wychodzi całkiem fajny regulator/stabilizator temperatury.
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2009-04-17 18:55:20
    Od: Lukasz Spychalski <l...@s...polbox.com>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > A proszę. Jeśli wiatrak ma być na procku to wylutowuję termistor,
    > przedłużam kabelkiem na kilka cm i wtykam miedzy żeberka radiatora.
    > Wychodzi całkiem fajny regulator/stabilizator temperatury.

    Ja za to lubie termistor od przedniego nadmuchu przyklejac do dysku.

    Dobrze jest jeszcze w ramach walki z halasem posluchac jak szumi goly
    Arctic, a jak ten sam wiatrak przytkniety do blaszanego grilla w obudowie.
    Od razu czlowiek szuka nozyc do blachy ;).

    --
    pozdrawiam,
    Lukasz Spychalski