-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Układ wydechowy- niekończąca się opowieść ???
Date: Mon, 7 Dec 2015 20:21:45 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 20
Message-ID: <n44m88$gc3$1@usenet.news.interia.pl>
References: <7...@g...com>
<n44fcr$ncq$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1449516104 16771 83.15.205.22 (7 Dec 2015 19:21:44
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Dec 2015 19:21:44 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.4.0
In-Reply-To: <n44fcr$ncq$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573551
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-12-07 o 18:27, ToMasz pisze:
>
>> Prawda to?
>>
> benzyna, gaz czy diesel?
> ToMasz
W dizlu układy wytrzymują zdecydowanie dłużej.
@Bolko:
Są firmy produkujące układy wydechowe z "kwasówki" czy nawet kaineru.
Takie układy są praktycznie niezniszczalne.
Ale to ma praktyczny sens jedynie do starych "klasyków", które już mają
dożywocie, albo w demo-carach.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.15 22:33 Lewis
- 07.12.15 23:13 Tomasz Pyra
- 08.12.15 09:44 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=