-
X-Received: by 2002:a81:308e:: with SMTP id w136-v6mr349142yww.0.1536095869016; Tue,
04 Sep 2018 14:17:49 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:308e:: with SMTP id w136-v6mr349142yww.0.1536095869016; Tue,
04 Sep 2018 14:17:49 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.h
ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!z10-v6no2725206qtb.0!news-out.googl
e.com!i36-v6ni1538qti.0!nntp.google.com!z10-v6no2725199qtb.0!postnews.google.co
m!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 4 Sep 2018 14:17:48 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <1ljuht3s1h0tc$.1skbrwgbkpr11$.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <1...@g...com>
<5b8e9d71$0$599$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<1oxij8b1507ff.1o0k7weuers9v$.dlg@40tude.net>
<9...@g...com>
<1ljuht3s1h0tc$.1skbrwgbkpr11$.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Uklad odpowietrzania zbiornika paliwa.
From: s...@g...com
Injection-Date: Tue, 04 Sep 2018 21:17:49 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 4683
X-Received-Body-CRC: 2565072999
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639207
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 4 września 2018 15:53:16 UTC-5 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
> Dnia Tue, 4 Sep 2018 11:51:07 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):
>
> > Kojarzysz czy jest jakis zaworek w przewodzie do tankowania w samochodach
"bezkorkowych"?
> >
> > Tak mi sie wydaje ze nawet jak tam jest to jakis prosty, bez sterowania.
>
> Sama klapka może być zaworem - wpuści powietrze jeśli różnica ciśnień
> pokona napięcie sprężyny, a uszczelni się w sytuacji gdyby w zbiorniku
> ciśnienie było wyższe niż na zewnątrz.
>
> Ten zawór (czy znajdzie się w klapce czy wkręcanym korku) nie jest
> sterowany - to po prostu zawór jednostronny.
>
Klapka jest licha. I taka nieco niedopasowana. Mysle ze ona raczej estetyke czyni.
Mysle ze jest jakies inne uszczelnienie w baku. Tyle ze to tylko przypuszczenie.
> >>> Chcialem wiedziec po co to komu ale widze ze to nie trywialne.
> >>>
> >>> Jest nawet cala procedura testu szczelnosci tego ukladu. Jak sie nie uda to sie
wlasnie ten blad wspomniany wyzej pojawia.
> >>
> >> Niekoniecznie musi chodzić o nieszczelność - może to oznaczać niedrożny
> >> przewód łączący kolektor dolotowy z pojemnikiem z węglem, lub zacięty zawór
> >> EVAP.
> >>
> >> Sądzę że ten błąd oznacza że komputer wysyła sygnał otwierający zawór, a
> >> czujnik ciśnienia w okolicach zbiornika z węglem nie pokazuje podciśnienia.
> >
> > Tak, ten blad pojawia sie podczas procedury testowej. ECU sprawdza czy sa male
lub duze przecieki podcisnienia w zbiorniku w obie strony, na zewnatrz i do wewnatrz.
> >
> > Jak mu sie cisnienia nie zgadzaja to wywala ten blad.
> >
> > I czytalem ze to zazwyczaj problem zaworka. Sam w sumie drogi nie jest w aucie
ktore doswiadcza tego problemu. W innych zaworek jestw komplecie z wezykami i robi
sie nieciekawie od strony kosztu i problematyki wymiany.
>
> To nie jest jakieś skomplikowane żeby sprawdzić.
> sprężonym powietrzem można sprawdzić czy zaworek się zamyka jak ma być
> zamknięty i czy się otwiera jak ma być otwarty.
>
> Do tego trzeba sprawdzić drożność przewodów w obie strony.
Przewody raczej drozne, bo blad sie pojawia relatywnie rzadko.
Czytalem o warunkach kiedy sie ten test uruchamia.
Warunki musza zajsc jednoczesnie i wsrod nich jest czas po uruchomieniu silnika
(300-1800sekund), zawartosc baku miedzy 15 a 85% i pare innych dotyczacych parametrow
fizycznych w silniku, dolocie itp.
Wiec sadze ze przewody maja sie dobrze bo samochod jedzie, torque pokazuje ze sie
cisnienie EVAP zmienia w dosyc szerokim zakresie wiec mysle ze rurki sa ok. Ale to
sie jeszcze wyjasni.
Najpierw musze sie do tego zaworka dostac i go pomacac.
Obaczymy co to za ustrojstwo...
Następne wpisy z tego wątku
- 06.09.18 00:25 LordBluzg(R)
- 05.09.18 00:41 Tomasz Pyra
- 05.09.18 14:57 Bok
- 05.09.18 16:59 Mateusz Viste
- 05.09.18 19:38 Bok
- 06.09.18 10:20 Queequeg
- 06.09.18 12:30 J.F.
- 06.09.18 14:58 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=