    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 4 Sep 2018 08:08:16 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Uklad odpowietrzania zbiornika paliwa.
    From: s...@g...com

    W dniu wtorek, 4 września 2018 09:57:55 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    dpowietrzania-zbiornika-paliwa.html

    > Jak to korka nie maja ? Wszystkie maja.
    > Co najwyzej mniej lub bardziej szczelny...

    We sensie ze odchylasz klapke i od razu mozna lac paliwo. Korka nie ma. Takiego
    manualnego. Moze tam wewnatrz jakis mechanizm jest ale na wszelkich schematach ktore
    ogladalem nie ma nic naniesione.

    Nie rozbieralem rury z wlewu paliwa wiec tylko gdybam.
    Klapka ma tylko gumowa wysciolke dolegajaca do kolnierza wokol wlewu paliwa.

    > benzyna latwo paruje, a ON trudno paruje ...

    Tez cos tam paruje. Szczegolnie jak sie na wybojach chluszcze.

    W tym dizlu co mialem za kazdym razem jak sie bak odkrecalo to syczalo. Czyli tam
    podcisnienei bylo. Tyle ze nie wiem czy ono tam bylo bo sie naturalnie robilo z
    powodu wypompowanego paliwa i jakiegos prostego zaworka w korku czy byla tam cala
    machineria do tego.

    W tym benzyniaku co teraz mam jest wogole ciekawie bo i jakies zaworki i jakis
    zbiornik z weglem i jakies odpowietrzanie do kanalu dolotowego. I jakies czujniki
    cisnienia do obslugi tego...

    Chcialem wiedziec po co to komu ale widze ze to nie trywialne.

    Jest nawet cala procedura testu szczelnosci tego ukladu. Jak sie nie uda to sie
    wlasnie ten blad wspomniany wyzej pojawia.