  • Data: 2014-08-22 20:10:46
    Temat: Re: Układ Wiznet W5100 - komunikacja po SPI
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.3558600114579237414@news.neostrada.pl

    > Widzę, że też lubisz przejścia pomiędzy padami smd :), zawsze jestem
    > ciekaw czy w profesjonalnych projektach też takie przejścia się stosuje
    > (nie spotkałem się jeszcze) i czy one sa zgodne ze sztuką.

    Masz na myśli przejścia pod elementami typu rezystor ?
    Nie ma żadnych przeciwwskazań. Rezystory zerowe wymyślili specjalnie po to,
    aby można było zrobić skrzyżowanie ścieżek bez przechodzenia na inną
    warstwę. Pod takim zerowym 1206 chyba 5 ścieżek mi bez problemu wchodzi (i
    to wcale nie przy jakiejś nadzwyczajnej gęstości).
    P.G.