  • 11. Data: 2010-10-27 14:44:04
    Temat: Re: Ujawnienie bilingu osobie trzeciej bez zgody właściciela numeru
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    W dniu 2010-10-27 15:44, Olgierd pisze:

    > Na jaką okoliczność?

    Na taką że nie prawdą jest jakoby wszystko co znajduje się na
    komputerach firmowych było własnością firmy/pracodawcy.

  • 12. Data: 2010-10-28 06:38:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 16:44:04 +0200, .Zykfryd. napisał(a):

    > Na taką że nie prawdą jest jakoby wszystko co znajduje się na
    > komputerach firmowych było własnością firmy/pracodawcy.

    Dlaczego mam podawać na tę okoliczność podstawę prawną?

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 13. Data: 2010-10-28 10:45:11
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Pomożesz jak rozważysz czy pracodawca może bez narażania się na
    > odpowiedzialność karną otworzyć zamkniętą, zaadresowaną do kogoś innego
    > kopertę z pismem, które zostało napisane: w godzinach pracy, na papierze i
    > długipisem stanowiącym własność pracodawcy.

    Nie ważne kiedy napisana, jakim długopisem i na jakim papierze. Ważne
    kto jest nadawcą na tej kopercie. Jeśli nadawcą jest zakład pracy to nie
    widzę przeciwskazań, gdyż pracownik działał w imieniu pracodawcy pisząc
    list. Jeśli jako nadawca podane są dane pracownika, to korespondencja ta
    należy do niego i odbiorcy, a więc pracodawcy nic do tego. Inną sprawą jest
    wyciągnięcie konsekwencji służbowych za "prywatę" w czasie pracy.

  • 14. Data: 2010-10-28 12:28:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Olgierd" wrote in message news:pan.2010.10.28.06.38.06@rudak.org...

    > Dlaczego mam podawać na tę okoliczność podstawę prawną?

    Aby uwiarygodnić, urzetelnić swoje "nieprawda".

  • 15. Data: 2010-10-28 12:51:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 07:28:52 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Aby uwiarygodnić, urzetelnić swoje "nieprawda".

    Ale dlaczegóż miałbym to uwiarygadniać? I: dlaczego niczego nie musi
    uwiarygadniać ten, kto twierdzi, jakoby było to prawdą?

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 16. Data: 2010-10-29 06:25:10
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl>

    > Na wniosek w/w prokuratora, zazwyczaj dzieje się to _bez_wiedzy_
    > właściciela.

    Wiedzy czy zgody ?

  • 17. Data: 2010-10-29 06:31:11
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    > A jeśli chodzi o komputer firmowy to wszystko co się na nim znajduje jest
    > własnością pracodawcy więc można przyjąć linie obrony że również zapisane
    > loginy i hasła.

    Co Ty wymyślasz ? Pracodawca ma prawo własności do swojego komputera i
    używania go zgodnie ze swoją wolą. Nic co nie jest jego, nie stanie się jego
    przez fakt użycia jego komputera.

  • 18. Data: 2010-10-29 08:10:02
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 29 Oct 2010 08:25:10 +0200, niusy.pl napisał(a):

    > Wiedzy czy zgody ?

    Zwykle jednego i drugiego ;-)

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 19. Data: 2010-10-29 08:28:06
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał

    > Wiedzy czy zgody ?

    A jaka to różnica? Wiedzy czy zgody? I tak właściciel dowie się o tym dopiero z
    wezwania do sądu.

  • 20. Data: 2010-10-29 09:15:14
    Temat: Re: Ujawnienie bilingu osobie trzeciej bez zgody właśc=?iso-8859-2?Q?iciela_numeru?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Tomek wrote:
    > A jaka to różnica? Wiedzy czy zgody? I tak właściciel dowie się o tym
    > dopiero z wezwania do sądu.

    Jest różnica: W przypadku braku zarzutów może nie dowiedzieć się wcale.

    Jakub