  • 21. Data: 2010-10-29 10:43:31
    Temat: Re: Ujawnienie bilingu osobie trzeciej bez zgody właśc=?iso-8859-2?Q?iciela_numeru?=
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał:

    > Jest różnica: W przypadku braku zarzutów może nie dowiedzieć się wcale.

    Żadna różnica. Chcesz mi wmówić, że prokurator powinien powiadomić lub co
    śmieszniej brzmi, spytać się o zgodę? Czynności swoje wykonuje bez wiedzy i bez
    zgody właściciela i to chodziło w zadanym pytaniu. Więc nie ma różnicy. A to,
    czy właściciel się dowie czy nie, to inna kwestia.

  • 22. Data: 2010-10-29 14:56:15
    Temat: Re: Ujawnienie bilingu osobie trzeciej bez zgody właściciela numeru
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 12:45:11 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Nie ważne
    Twierdz jednak, że nie jest _nieważne_

    > kiedy napisana, jakim długopisem i na jakim papierze. Ważne
    > kto jest nadawcą na tej kopercie.
    A o tym nie pisałem, pisałem o _adresacie_, którym nie jest pracodawca.

    > Inną sprawą jest wyciągnięcie konsekwencji służbowych
    > za "prywatę" w czasie pracy.
    O to, to!

    --
    pozdro
    poreba

  • 23. Data: 2010-10-29 14:59:20
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Tomek wrote:
    > Żadna różnica. Chcesz mi wmówić, że prokurator powinien powiadomić lub
    > co śmieszniej brzmi, spytać się o zgodę?

    Zgodnie z przepisami w zasadzie post factum podsłuchiwany powinien
    zostac poinformowany o tym, że był podsłuchiwany. Ale zwykle nie jest.

    > Czynności swoje wykonuje bez
    > wiedzy i bez zgody właściciela i to chodziło w zadanym pytaniu.

    Tego nie wyjaśniłeś. Padło pytanie tylko różnice (wszelkie :)

    > Więc
    > nie ma różnicy. A to, czy właściciel się dowie czy nie, to inna kwestia.

    Ale stanowi różnicę ;P

    Jakub

  • 24. Data: 2010-10-29 15:00:57
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 23:10:25 +0200, Maciej Muran napisał(a):

    > No i co w związku z tym? Chyba go nie usprawiedliwiasz?
    Nie 'chyba', na pewno!

    > A co powiesz o "wynoszeniu" własności firmy poza jej teren za pomocą
    ...czegokolwiek bez zgody pracodawcy. Powiem: to naganne, czasami karalne.

    > Może pracodawca postanowił prześledzić działania
    > pracownika i w ten sposób natknął się ten "billing"?
    Jeżeli nie pokonywał skutecznych zabezpieczeń, nie wchodził w posiadanie,
    nie pozyskał informacji dla niego nie przeznaczonych itd. - jak napisałeś
    poniżej: bylo na ekranie (robebeszona koperta z listem od cioci na biurku)
    - nie ma sprawy.
    > otwarte okna na pulpicie
    ...wlaśnie

    --
    pozdro
    poreba

  • 25. Data: 2010-10-30 19:31:03
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    W dniu 2010-10-29 08:31, niusy.pl pisze:

    > Co Ty wymyślasz ? Pracodawca ma prawo własności do swojego komputera i
    > używania go zgodnie ze swoją wolą. Nic co nie jest jego, nie stanie się
    > jego przez fakt użycia jego komputera.

    Z tego co wiem ma jeszcze prawo do wszystkiego co wykonał pracownik w
    czasie pracy i przy użyciu firmowego sprzętu. Chyba że umowa o prace
    mówi co innego. A i jeszcze jeśli nie jest to określone to nie wolno
    wykorzystywać sprzętu firmowego do zadań nie związanych z wynikającymi
    ze stosunku pracy.

  • 26. Data: 2010-11-01 19:32:58
    Od: "Ben" <i...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości
    > Tomek wrote:
    >
    > Zgodnie z przepisami w zasadzie post factum podsłuchiwany powinien
    > zostac poinformowany o tym, że był podsłuchiwany. Ale zwykle nie jest.

    ....>
    > Jakub

    Z jakimi przepismi???
    Jakieś konkrety????

  • 27. Data: 2010-11-02 07:44:48
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl>

    > A jaka to różnica? Wiedzy czy zgody? I tak właściciel dowie się o tym
    > dopiero z wezwania do sądu.

    Różnica jest taka, że może nie móc się dowiedzieć.

  • 28. Data: 2010-11-02 07:47:09
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    > Zgodnie z przepisami w zasadzie post factum podsłuchiwany powinien
    > zostac poinformowany o tym, że był podsłuchiwany. Ale zwykle nie jest.

    Otóż to

  • 29. Data: 2010-11-03 03:41:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message

    > Ale dlaczegóż miałbym to uwiarygadniać?

    Bo najwyraźniej nie jesteś wystarczająco wiarygodny dla czytelnika.

    > I: dlaczego niczego nie musi
    > uwiarygadniać ten, kto twierdzi, jakoby było to prawdą?

    A twierdzisz że nie musi?

  • 30. Data: 2010-11-03 09:35:44
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 22:41:22 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Bo najwyraźniej nie jesteś wystarczająco wiarygodny dla czytelnika.

    Uważasz, że teza "wszystko co tu leży jest moją własnością!" --
    zaoponowałem przeciwko takiej opinii -- nie wymaga uzasadnienia,
    natomiast wymaga uzasadnienia właśnie pogląd przeciwny?

    > A twierdzisz że nie musi?

    Twierdzę, że -- zważywszy na dyskusyjność tezy wskazanej powyżej -- z
    całą pewnością powinien.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org