    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Uczenie sie Scheme'u, zeby przeczytac ksiazke
    Date: Fri, 11 Jul 2014 21:17:28 +0200

    On 11.07.2014 11:24, A.L. wrote:

    > P.S. Znam ksiazke Sussmana na temat mechaniki. Jest to moim zdaniem
    > NAJORSZA ksiazka kiedykolwiek napisana na ten temat. Ni ma w niej
    > bowiem nic o fizyce

    Książki nie czytałem, ale jeśli krótki opis
    wspomina, że książka zaczyna się od lagranżjanów,
    by szybko przejść do kanonicznego rachunku perturbacyjnego,
    to ta książka jest dla tych, co bloczki, ruch dwóch planet
    i krzywą balistyczną przerobili dawno temu.

    Jakby nie podobieństwo tytułu do innej książki,
    tak bym go interpretował - jak wygląda struktura
    mechaniki, czyli struktura matematyczna.

    Co wcale nie znaczy, że książka jest dobra. Posiłkowanie
    się symulacjami w czymś takim budzi moja obawy;-)

    pzdr
    bartekltg