  • Data: 2010-01-21 22:26:05
    Temat: Re: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości

    > ROTFL
    > przeprasza, ze wtraciłem się na waszgo priva...

    Nie jest nasz priv, ale pytanie było skierowane do Adama i dotyczyło go ono
    osobiście i tylko od niego oczekiwałem odpowiedzi, ponieważ tylko on ją mógł
    udzielić.
    To, że jest to grupa dyskusyjna, nie zwalnia nikogo z zasad kultury, a tym
    bardziej szacunku do innych. Twoja wypowiedź po prostu jest chamska i
    bezczelna: "Nie wiesz, ze ponownie zdaje sie za punkty? Czy zwyczajnie
    rzniesz głupa?". Ponadto jest to odpowiedź w formie pytania retorycznego,
    która jest nieprawdziwa, ponieważ można mieć zatrzymane uprawnienia do
    prowadzenia pojazdów nie tylko ze względu na przekroczenie określonej liczby
    punktów. Można być zmuszonym do ponownego zdawania egzaminu na prawo jazdy z
    wielu powodów: np. za prowadzenie samochodu lub innego pojazdu (np. roweru,
    łodzi motorowej, a nawet samolotu) pod wpływem alkoholu, ze względu na stan
    zdrowia, ze względu na spowodowanie śmiertelnego wypadku i w żadnym z tych
    przypadków nie dostaje się takiej liczby punktów, która obliguje do
    powtórnego egzaminu.
    Tak więc panie mądraliński zanim zaczniesz się wymądrzać to się dobrze
    zastanów.