  • Data: 2010-01-23 20:16:49
    Temat: Re: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail p...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Grupa dyskusyjna jest jak grupa osób dyskutująca z sobą w realu.
    > Jak byś się zachował gdybyś w gronie przyjaciół lub choćby nawet osób
    > nieznajomych zwrócił się do konkretnej osoby z pytaniem np. "proszę
    > Pana, gdzie Pan kupił takie ładne buty ?". Czy nie był byś zdziwiony
    > lub wręcz nawet oburzony, gdyby nagle kilka osób zaczęło Ci dawać
    > idiotyczne i chamskie odpowiedzi np. w stylu "a co Cię to obchodzi" ,
    > albo "a co kur...a sklepów obuwniczych nie ma ?".

    Nie zadałem pytan, jak wyzej, tylko wskazałem na bład w twoich
    wypowiedziach.

    > Źle sądziłeś. Moje pytanie do Adama było w nawiązaniu do jego
    > stwierdzenie, że jestem durniem.

    widac poniosłes konsekwencje tego, iz przyjałes ten ton dyskusji :)

    > Wybacz, ale żeby zdobyć liczbę punktów, która
    > zmusza do ponownego egzaminu trzeba złamać przepisy PoRD wielokrotnie.

    No tak, 3 to juz wielokrotnie...

    > Łamie się je z powodu nieznajomości tego prawa lub z powodu własnej
    > głupoty, ewentualnie za gapowe.
    > Punkty zdobywa się na skutek nieumyślnego lub też umyślnego łamania
    > przepisów prawa.
    > Przy czym nieumyślne łamanie może być spowodowane nieznajomością prawa
    > lub niedostateczną uwagą podczas jazdy lub zagapieniem się, a umyślne
    > na skutek własnej głupoty i przekory.

    no widzsz, to teraz dodajesz jeszcze "gapowe" czyli widzisz, ze człowiek
    nie jest maszyną i zwyczajnie może popełnić błąd.
    Według ciebie to jest głupota? Czy moze ludzka natura.
    Nie chce rozpoczynac jakiegos wielkiego flejma, powiem wiec jeszcze tylko w
    temacie, ze az zazdroszcze ci idealistycznego podejscia - niestety sam
    pozbyłem sie go jakis czas temu i troche za tym tesknie.

    > W przypadku Adama były to punkty zdobyte za umyślne przekraczanie
    > prędkości, bo sam się do tego przyznał, zatem odpada jeden z powodów
    > "niedostateczna uwaga lub zagapienie się".
    > Zatem pozostaje jeden z 2 powodów: głupota lub też nieznajomość prawa,
    > ponieważ albo jest tak głupi, alebo też nie jest świadomy tego, że
    > PoRD dotyczy wszystkich osób, także i Adasia.
    > Moje pytanie jak najbardziej miało sens i wcale nie było chamskie.
    > Było skierowane tylko i wyłącznie do Adama i dotyczyło tylko i
    > wyłącznie jego sprawy, ale chciałem, aby odpowiedzi udzielił
> [...]
    po co prosiłes aby udzielał odpowiedzi na pytanie, na ktore odpowiedz
    znasz?
    BTW widac "chamskie" moze miec bardzo rozne znaczenie...

    > Poczytaj sobie. Kodeks karny i kodeks wykroczeń oraz Prawo o Ruchu
    > Drogowym. Wybacz ale nie chce mi się tego szukać, a Ty także masz
    > internet i chyba potrafisz sobie wyszukać.

    klasyczne.

    > Za czyny, które opisałem można być pozbawiaonym PJ na wiele lat.

    Oczywiscie.
    Ale chociaz taka jest konsekwencja, to nie oznacza, ze za prowadzenie pod
    wplywem orzeka sie ponowny egzamin.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."