  • From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 18 Jan 2010 00:22:55 +0100

    Czabu wrote:

    > To prawda, ale z żadnej obcierki nigdy nie uciekałem i nigdy mi taka
    > myśl do głowy nie wpadała. Pierwsza jaka się pojawiała, to złość na
    > samego siebie, że popełniłem błąd. Kolejne to czy oprócz mnie ktoś
    > ucierpiał i co należy zrobić (wezwać policję, dogadać się, itp.). Byłem
    > też w wielu innych znacznie gorszych sytuacjach i też postępowałem
    > właściwie przy zachowaniu logicznego myślenia, więc mogę się trochę
    > "pomądrzyć" zza klawiatury ;-)

    Z obcierki może nie uciekłeś, ale nigdy nie wiesz, czy w jakiejś sytuacji
    nie zachowasz się nieco inaczej niż byś się tego spodziewał. Dla mnie też
    stłuczka nie jest wielkim stresem, ale to nie znaczy, że dla każdego.
    Dlatego nie ma co go przesadnie potępiać, skoro widzi, ze źle zrobił i
    chce to naprawić, krzywdy też nikomu przecież nie zrobił.

    --
    cokolwiek