  • Data: 2010-01-18 07:52:36
    Temat: Re: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4b539bcf$1@news.home.net.pl...

    > Z obcierki może nie uciekłeś, ale nigdy nie wiesz, czy w jakiejś sytuacji
    > nie zachowasz się nieco inaczej niż byś się tego spodziewał.

    Ok. Pewnie jakby mi ktoś przystawił pistolet do głowy, to bym spękał. Tylko
    co z tego? Nie o takich kategoriach problemów rozmawiamy.
    A jeżeli będziesz bardzo nalegał, to rozmawiajmy o konkretach. Jeżeli zdaję
    sobie sprawę, że z pistoletem przy głowie bym spękał, to nie pcham się na
    komandosa, czy nawet zwykłego policjanta. Tak samo kierowca, którego
    przerasta obcierka parkingowa, niech nie pcha się za kierownicę, albo idzie
    do psychologa.

    Dla mnie też
    > stłuczka nie jest wielkim stresem, ale to nie znaczy, że dla każdego.
    > Dlatego nie ma co go przesadnie potępiać, skoro widzi, ze źle zrobił i
    > chce to naprawić, krzywdy też nikomu przecież nie zrobił.

    Zrobił krzywdę. Uszkodził czyjeś mienie, naraził na koszty. Inna sprawa, że
    się przyznał, ale w takim razie musi wysłuchać reprymendy, pisząc na grupę,
    jak rozumiem, tego oczekiwał. Zresztą, niejednokrotnie topek wyrażał dosyć
    zdecydowane opinie o innych kierowcach, potępiał bez żadnych taryf ulgowych,
    więc wiedział czego się spodziewać ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu