  • 11. Data: 2010-09-27 20:26:17
    Temat: Re: Ubranie na motocykl
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "marcinu" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Siemka
    > W deszczu dają radę?

    Wg mnie to nie ma takich co ubranek co "dają radę" w deszczu.
    Po godzinie jazdy w deszczu (nie mówię o mżawce) przemaka wszystko.
    Tylko ubranko przeciwdeszczowe daje radę. I to nie tylko na spodnie, kurtkę
    ale na rękawice no i buty. Wtedy masz szansę dojechać "w miarę" suchy.
    Komfort jazdy spada.
    Zaznaczam, że nie mówię o przejażdżce 20 kilometrowej.

    Szymon

  • 12. Data: 2010-09-27 20:44:05
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2010-09-27 20:44, Robert T. pisze:

    > Czesc,
    > a moze cos z rodzimej produkcji (sam uzywam, co prawda dopiero od 1,5
    > miesiaca i na razie jest ok)
    > http://www.moto-feliks.pl/index.htm
    >
    > Pozdr. Robert

    Łomatko, tylko nie moto-feliks....
    rzona moja sobie zakupila we feliksie spodnie, bo fajne i tanie byly....
    i bez zadnych ekstremow, po jednym sezonie spodnie sie przetarly na
    udach od gory od..... opierania na nich rak w rekawiczkach. Rzepy
    rekawiczek przejadly spodnie po kilku raptem tysiacach km....
    O odpornosci na deszcz nie bede pisal, bo nie ma o czym....

    IMHO, Feliksa sobie odpusc.

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 13. Data: 2010-09-27 20:59:28
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2010-09-27 16:58, power_bit pisze:
    > Witam serdecznie. Jestem tu nowy, zaczynam przygodę z motocyklem. Jestem
    > w trakcie kursu na prawo jazdy Kat A, w przyszłym roku mam zamiar kupić
    > motocykl zastanawiam się nad Honda CB 500, Kawasaki RE 5, albo Suzuki
    <blah, blah, nlah...>

    Jesli ma byc "budzetowo", to rozwaz ofetre Buese.
    Osobiscie uzywam od ponad dwoch sezonow teksy tej firmy i daja rade. W
    szczegolach wyglada to tak:
    kurtka (bez zadnej dodatkowej przeciwdeszczowki) dawala rade w pierwszym
    sezonie np. cala droge w deszczu na trasie Gdynia, Slupca w ulewnym
    deszczu z przelotnym gradem. Jedyne co nieznacznie puscilo to szwy na
    przedramionach - uwazam, ze wynik calkiem dobry jak na kurtke za niecale
    400 pln.
    Spodnie poki co daja rade, ale byly kupione jakis rok po kurtce i
    zrobilem w nich cos kolo poltora sezonu.
    Generalnie kurtka sobie radzila z deszczem dopoki jej nie wypralem w
    pralce, wiec... tu przestroga: jak prac, to z glowa a nie na pale ;)

    No a jak ma byc super, bajer i hiper, to cos z Gore i do tego wypinanym
    Gore, bo wada Buese z nizszej polki cenowej jest brak mozliwosci
    wypiecia membrany, co w cieplejsze dni konczy sie darmowa sauna podczas
    jazdy. Wniosek z tego taki, ze jesli masz cos z niewypinana membrana to
    lepiej od razu na upaly kupic sobie buzzer, albo dodatkowa kurtke z
    meshem, bo inaczej poplyniesz.

    Minionego lata przeprosilem sie z ciuchami skorzanymi z Tarboru i
    okazalo sie, ze znacznie lepiej sobie radza z upalem niz wspomniane
    teksy z Buese..... ale ponoc teksy z Gore w upaly tez daja rade (nie
    wiem, nie mialem.... mam miec kiedys tam, jak sobie kupie ;) ), tak
    wiec ja w tej chwili na upaly w dluga trase latem biore skory na latanie
    w okol komina zakladam buzzer, a jak jest chlodniej, bo takta pora roku,
    to teksy...
    motocykle to kurde drogie hobby jest.... no i jesze Rukke mozna kupic,
    ale to trza miec na to zasobna sakiewke... ja ni mom ;)

    To tyle moich wypocin.
    Wybor nalezy do Ciebie.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 14. Data: 2010-09-28 05:52:58
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4c9c6a7de52346867dcde221dc81522d$1@grup
    y.scigacz.pl...
    (...)
    > motocykl zastanawiam się nad Honda CB 500, Kawasaki RE 5, albo Suzuki GS.
    > Celem tego postu nie jest wybór motocykla lecz stroju. Interesuje mnie to
    > jak się ubrać na motocykl tego typu.

    Spodnie - KONIECZNIE z wypinaną membraną.
    Tani porządny model, który polecam to RAINERS CYCLON (niecałe 500zł).

    Żadne spodnie z membraną wszytą na stałe nie nadają się na lato.

    Tu kiedyś napisałem, jak się ubrać na motocykl:
    http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=4433

  • 15. Data: 2010-09-28 06:44:13
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    power_bit wrote:
> [...]
    > znajomych. Nie mam zamiaru się ścigać czy tęż zostać królem szos. W
    > takim wiec razie wystarczy mi dwuczęściowy tekstylny kombinezon z

    Jak najbardziej.

    > Na kombinezon chciałem przeznaczyć nie więcej niż
    > 1000zł nie licząc butów, kasku i rękawic, same spodnie + kurtka.

    Powinno wydać, ale super to to nie będzie.

    > Czy takie połączenie wystarczy by być w miarę bezpiecznym?

    Wystarczy.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 16. Data: 2010-09-28 06:47:23
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    KLOSZ wrote:
    > Jesli ma byc "budzetowo", to rozwaz ofetre Buese.

    Buese to znaczy Buse z germańskim u? Ja mam od chyba 11 lat kurtke i
    spodnie i jestem bardzo zadowolony, ale też w innych nie jeździłem
    więc może nie wiem co tracę, w każdym razie spodnie mogłyby bardziej
    oddychać.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 17. Data: 2010-09-28 07:02:00
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Marcin Gardeła wrote:

    > Buese to znaczy Buse z germańskim u? Ja mam od chyba 11 lat kurtke i
    > spodnie i jestem bardzo zadowolony, ale też w innych nie jeździłem więc
    > może nie wiem co tracę, w każdym razie spodnie mogłyby bardziej oddychać.

    A ja mam ich spodnie z membrana, i przeciekaja w zasadzie od nowosci na
    dupie. Drugi raz nic buse nie kupie. Na plus jedynie to, ze wytrzymaly
    szlifa przy 110. No, zamek kieszeni sie wyrwal, ale naprawialnie.
    K.

  • 18. Data: 2010-09-28 07:27:08
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 2010-09-28 08:44, Marcin Gardeła pisze:

    > Jak najbardziej.

    > Powinno wydać, ale super to to nie będzie.

    Wyznaję zasadę, że za pierwsze ciuchy nie powinno się przepłacać, tylko
    kupić byle co, byle tanie. Jak chłopak pojeździ sezon to będzie mógł
    określić styl jazdy, czy woli czopery czy ścigacze czy enduro, czy woli
    długie wyprawy czy kręcenie się wokół komina w ładną pogodę i wtedy może
    kupić dobre docelowe ciuchy. Jedyne w co bym od razu zainwestował to
    przyzwoity kask i buty.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 19. Data: 2010-09-28 09:25:49
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-09-28 09:02, kocyk pisze:

> [...]
    > dupie. Drugi raz nic buse nie kupie. Na plus jedynie to, ze wytrzymaly
    > szlifa przy 110. No, zamek kieszeni sie wyrwal, ale naprawialnie.
    Może się nie znam ale wydaje mi się iż membrana działa jak powinna -
    tzn. na dupie nie działa bo jest uciskana a poza tym pewnie siedzisz w
    kałuży wody która Ci się zbiera między nogami spływając z siodła. Miałem
    to samo w spodniach Modeki na TDM. Gdybyś stał w tych spodniach i ktoś
    lałby na Ciebie wodę z powiedzmy prysznica podejrzewam że nic by się nie
    działo.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 20. Data: 2010-09-28 10:13:30
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-27 16:58, power_bit pisze:
    Celem tego postu nie jest wybór motocykla lecz stroju. Interesuje
    > mnie to jak się ubrać na motocykl tego typu.

    Ja bym wzial pod uwage retbike http://www.retbike.pl z tego co slyszalem
    ludzie sobie chwala, jezdzi w tym tez nasz preclowy Rossi, AZ i
    zadowolony jest
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy