  • 1. Data: 2010-09-27 14:58:04
    Temat: Ubranie na motocykl
    Od: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam serdecznie. Jestem tu nowy, zaczynam przygodę z motocyklem. Jestem w
    trakcie kursu na prawo jazdy Kat A, w przyszłym roku mam zamiar kupić
    motocykl zastanawiam się nad Honda CB 500, Kawasaki RE 5, albo Suzuki GS.
    Celem tego postu nie jest wybór motocykla lecz stroju. Interesuje mnie to
    jak się ubrać na motocykl tego typu. Jeździł nim będę po mieście a czasem
    jakiś wypad nad jezioro, do znajomych. Nie mam zamiaru się ścigać czy tęż
    zostać królem szos. W takim wiec razie wystarczy mi dwuczęściowy tekstylny
    kombinezon z protektorami? Na kombinezon chciałem przeznaczyć nie więcej
    niż 1000zł nie licząc butów, kasku i rękawic, same spodnie + kurtka. Czy
    takie połączenie wystarczy by być w miarę bezpiecznym? Konieczne jest
    zastosowanie buzera pod kurtkę? Temat wałkowany może i wiele razy, ale
    mówiąc szczerze nie napotkałem konkretnych odpowiedzi. Liczę na wasze
    odpowiedzi i zaczynam zbierać pieniądze na ubranie, mimo, że jeszcze nie
    mam prawo jazdy oraz motocykla uważam, że to dobry pomysł. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-27 15:42:07
    Temat: Re: Ubranie na motocykl
    Od: n...@s...com

    On Mon, 27 Sep 2010 14:58:04 +0000 (UTC), power_bit
    <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> wrote:

    >Witam serdecznie.

    czesc
    >. W takim wiec razie wystarczy mi dwuczęściowy tekstylny
    >kombinezon z protektorami?

    Tak

    > Na kombinezon chciałem przeznaczyć nie więcej niż 1000zł

    Topowy model to nie bedzie, ochrona przed deszczem tez raczej taka se,
    ale powinienes cos znalesc :)
    Np ze starych kolekcji
    http://www.kobi-sklep.pl/index.php?cat_id=43&page=0&
    view=0&sort=default

    >takie połączenie wystarczy by być w miarę bezpiecznym?

    99% bezpieczenstwa nie pochodzi od ciuchow tylko od tego zeby 'czarnym
    do dolu' ;)

    >Konieczne jest zastosowanie buzera pod kurtkę?

    nie

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2010-09-27 17:56:18
    Od: Magic <m...@w...pl>

    power_bit napisał(a):
    > Witam serdecznie. Jestem tu nowy, zaczynam przygodę z motocyklem.

    Witam i zapraszam do lektury FAQ, link jest w stopce. Zacznij od FAQbota.

> [...]
    > dwuczęściowy tekstylny kombinezon z protektorami? Na kombinezon chciałem
    > przeznaczyć nie więcej niż 1000zł nie licząc butów, kasku i rękawic,

    Powinieneś się wyrobić ze wszystkim w 2-2,5 tys. Nie będą to rzeczy z
    górnej półki ale powinny już być przyzwoite. Teraz masz zdobry moment na
    zakupy, sezon się kończy i sklepy mają przeceny żeby nie trzymać gratów
    na zimę. Staraj się kupić rzeczy z membraną z GoreTexu, będą znacznie
    wygodniejsze i odporniejsze na różne warunki atmosferyczne.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2010-09-27 18:40:08
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Witam i zapraszam do lektury FAQ, link jest w stopce. Zacznij od FAQbota.
    >

    > Powinieneś się wyrobić ze wszystkim w 2-2,5 tys. Nie będą to rzeczy z
    > górnej półki ale powinny już być przyzwoite.

    Nie zgodze sie z Toba. Sam jezdze juz kilka sezonow w rzeczonym Halvarssonie
    w modelu sprzed kilku lat i to towar (jakosciowo) wlasnie z gornej polki.
    Faktem jest ze model wypadl z kolekcji i zostal zastapiony nowy, ale w
    rzaden sposob to nie uwlacza jego jakosci.

    Pozdro

    Erg
    GS500

  • 5. Data: 2010-09-27 18:44:40
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości

    > Witam serdecznie. Na kombinezon chciałem przeznaczyć nie więcej niż 1000zł

    Czesc,
    a moze cos z rodzimej produkcji (sam uzywam, co prawda dopiero od 1,5
    miesiaca i na razie jest ok)
    http://www.moto-feliks.pl/index.htm

    Pozdr. Robert

  • 6. Data: 2010-09-27 18:49:27
    Od: "marcinu" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Robert T." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a moze cos z rodzimej produkcji (sam uzywam, co prawda dopiero od 1,5
    > miesiaca i na razie jest ok)
    > http://www.moto-feliks.pl/index.htm

    Siemka
    W deszczu dają radę?

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5483
    (20100927) __________

  • 7. Data: 2010-09-27 18:49:37
    Od: Magic <m...@w...pl>

    ErgoSum napisał(a):
> [...]
    > Faktem jest ze model wypadl z kolekcji i zostal zastapiony nowy, ale w
    > rzaden sposob to nie uwlacza jego jakosci.

    Możesz się nie zgadzać, po prostu idź do sklepu i sprawdź ceny rzeczy z
    górnej półki. I napisałem by korzystał z promocji, jakie teraz są.

  • 8. Data: 2010-09-27 19:06:08
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    > [..] I napisałem by korzystał z promocji, jakie teraz są.

    Tak? A gdzie to napisales?

    Erg
    GS500

  • 9. Data: 2010-09-27 19:18:17
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcinu" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    > W deszczu dają radę?

    Czesc,
    Raz jechalem i daly rade, z tym ze krotko i deszcz byl maly.
    Podobno pare osob w tych ciuchach bylo na rajdzie katynskim 6000 km i bardzo
    sobie chwalili.

    Pozdr. Robert

  • 10. Data: 2010-09-27 19:24:06
    Od: Magic <m...@w...pl>

    ErgoSum napisał(a):
    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak? A gdzie to napisales?

    "Teraz masz zdobry moment na zakupy, sezon się kończy i sklepy mają
    przeceny żeby nie trzymać gratów na zimę."

    Znalazłeś ?