    From: zefir <z...@S...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ubranie na motocykl
    Date: Tue, 28 Sep 2010 09:27:08 +0200

    W dniu 2010-09-28 08:44, Marcin Gardeła pisze:

    > Jak najbardziej.

    > Powinno wydać, ale super to to nie będzie.

    Wyznaję zasadę, że za pierwsze ciuchy nie powinno się przepłacać, tylko
    kupić byle co, byle tanie. Jak chłopak pojeździ sezon to będzie mógł
    określić styl jazdy, czy woli czopery czy ścigacze czy enduro, czy woli
    długie wyprawy czy kręcenie się wokół komina w ładną pogodę i wtedy może
    kupić dobre docelowe ciuchy. Jedyne w co bym od razu zainwestował to
    przyzwoity kask i buty.

    --
    pzdr.
    zefir