  • Data: 2016-04-22 18:14:38
    Temat: Re: Ubezpieczenie nieużywanego auta - warto?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iguan_007" napisał w wiadomości grup
    On Friday, April 22, 2016 at 8:51:23 AM UTC+10, J.F. wrote:

    >No i to wlasnie jest bez sensu. OC od motocykla np. na wystawie
    >sklepowej :)

    Nowiutki ? To niezarejestrowany i OC nie trzeba.
    A jak masz potrzebe na wystawe ... sprowadzasz z zagranicy i nie
    rejestrujesz :-)

    >Dlaczego w PL nie moge sprzedac swojego samochodu na czesci sam?
    >Dlaczego musze oddawac haracz zlomiarzowi?

    Zebys, k*, nie wylewal plynow do kanalu, a opon nie wywal do lasu :-)

    >Ale dlaczego mialby ten zlom zalegac? Ludzie dzwonia po zlomiarza,
    >ten zabiera co trzeba (placac tam jakies $).

    Przeciez chcesz trzymac auto na czesci.
    To i inni tez chca. I beda tak sobie trzymac, skoro to nic nie
    kosztuje :-)

    >Dlaczego nie? Jak sa dni "wystawki" to zlomiarze jezdza i zbieraja
    >wszystko co metalowe. Czyli jednak jakos im sie oplaca.

    Ostatnio zlomowalem, to dostalem 500zl. Zlom stalowy nie jest taki
    drogi.
    Czesci juz raczej tez malo chodliwe.

    >U mnie nie ma obowiazku zlomowania wyrejestrowanych samochodow a
    >zaparkowac mam gdzie.
    >Za wyrzucenie smieci na ulice jest kara.
    >Jesli jest to caly porzucony samochod to najprawdopodobniej zostanie
    >skonfiskowany

    No jakze to tak - zabrac obywatelowi jego cenna wlasnosc ?

    Czyli nie mozna trzymac na ulicy. Mozna u siebie na podworku, lub
    trzeba placic :-)

    > -http://www.legislation.nsw.gov.au/#/view/act/1993/3
    1/part2/div4/sec16
    > Part 2 Division 4 Section 16
    >Przyklejaja naklejke na szybe, ze masz x dni na usuniecie pojazdu. Po
    >tym terminie zostanie odholowany.

    A jak wyjechalem na urlop ?
    Albo leze w szpitalu, a auto calkiem nowe ?
    Faszystowski kraj i takiego nie chcemy :-)

    >Dlaczego? To tylko kwestia innej bazy danych.

    I kamer, rozpoznawania, sprawdzania, lapania, dowodzenia - a tak to
    jedno wyszukiwanie i wezwania do zaplaty.
    Ale nawet tego sie u nas nie robi :-)

    J.