  • Data: 2016-04-22 18:04:29
    Temat: Re: Ubezpieczenie nieużywanego auta - warto?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Dzieki. Faktycznie UFG ma prawo dochodzic zwrotu wyplaconej kasy w
    >przypadku szkody wyrzadzonej przez nie ubezpieczony pojazd.
    >Cztery wymienione punkty dotycza sytuacji w ktorej samochod jest
    >ubezpieczony.
    >UFG zrobil dla siebie rozwiazanie na przypadek braku ubezpieczenia.

    Nie "UFG zobil dla siebie", tylko "poslowie zrobili dla UFG".

    >W sumie logiczne. Sorki za zamieszanie.

    Ogolnie logiczne.

    Tak czy inaczej - jadac bez OC ryzykuje sie duzo.
    Uwaga na cudze pojazdy - kierowca ryzykuje na rowni z posiadaczem !
    rekordzista ponoc ma do oddania 1.5 mln ... no coz, czas na emigracje
    :-)

    Do przemyslenia - a co bedzie, jak pojazd bez OC zlodziej ukradnie i
    wypadek spowoduje ?
    Albo ... straz miejska zapakuje na lawete, on z tej lawety sie zsunie
    i rozpedem sie toczac cos uszkodzi.

    P.S. A jak mi sie auto zaparkowane samoczynnie zapali, I przypali auta
    po sasiedzku ... to kto placi - OC czy ja ?

    J.