  • Data: 2011-05-19 15:18:10
    Temat: Re: Ubezpieczenie auta 11Letniego
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marjan <k...@g...com> napisał(a):

    > IMO właśnie bardzo się opłaca. Jak masz pełne zniżki to roczna opłata za
    > AC to będzie 300 zł (stawka minimalna). Moim zdaniem za święty spokój to
    > naprawdę niewielka kwota.
    > Sam mam 12-latka, i jak długo będą mi chcieli ubezpieczyć pojazd na AC
    > będę to robił :)
    Z tym oplaca to mniej wiecej, jesli AC ma miec sens musisz miec wykupiona
    amortyzacje inaczej bedziesz w praktyce naprawial za swoje. A i tak zbita
    lampa i pelkniety zderzak moze spowodowac szkode calkowita. Nie wiem czy to
    jest swiety spokoj. To oczywiscie zalezy od wartosci auta, ale jesli jest ona
    niska to poza minicasko od kradziezy to chyba juz najzwyczajnie nie warto. AC
    mozna przerwac na rok bez utraty znizek (dopytac).