  • 21. Data: 2010-03-27 16:27:59
    Temat: Re: Ubezpieczenia moto w Alianz
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-03-26 23:48, Kuczu pisze:

    > A one sa ze soba skrecane zrywalnymi srubami niedowracalnie czy
    > zespawywane ?

    Ubezpieczenie powinno obowiązywać tylko ciągnik.
    Takie niejasności mogą prowadzić do różnych patologii (o ile nie jest to
    prawnie uregulowane). Chodzi mi o sytuacje w której zestaw powoduje
    kolizje (np zajechanie drogi), a ciągnik i naczepa są ubezpieczone w
    różnych firmach. Już widzę, jak firmy zrzucają na siebie nawzajem
    obowiązek wypłaty odszkodowania.

  • 22. Data: 2010-03-27 17:07:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-27 17:27, CUT pisze:

    > Ubezpieczenie powinno obowiązywać tylko ciągnik.

    Taaa. A jesli zajebiesz to zle zaparkowana, nieoswietlona naczepe to z
    jakiego OC maja Ci zaplacic ? Bo ciagnik bedzie w tym czasie we Francji
    z inna naczepa. Przyczepa/naczepa ma swoje wlasne tablice i powinna byc
    ubezpieczona osobno.

> [...]
    > kolizje (np zajechanie drogi), a ciągnik i naczepa są ubezpieczone w
    > różnych firmach. Już widzę, jak firmy zrzucają na siebie nawzajem

    4 razy TIR rozpieprzyl nad podczas wjezdzania brame w firmie. I 4 razy
    naprawiano ja z OC. Zawsze brama byla uszkadzana przez naczepe i nigdy
    nie bylo problemu z wyplaceniem odszkodowania. Farba z bramy byla na
    naczepie - placono z OC naczepy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 23. Data: 2010-03-27 17:42:18
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-03-27 18:07, Kuczu pisze:

    > Taaa. A jesli zajebiesz to zle zaparkowana, nieoswietlona naczepe to z
    > jakiego OC maja Ci zaplacic ? Bo ciagnik bedzie w tym czasie we Francji
    > z inna naczepa.

    O tym nie pomyślałem.