  • 1. Data: 2010-03-24 12:53:35
    Temat: Ubezpieczenia moto w Alianz
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witka

    Dla zainteresowanych ubezpieczeniem AC w TU Alianz.
    Od tego roku znizki samochodowej nie mozna przeniesc na motocykl :(.
    (byc moze tez dotyczy to OC ale tego nie jestem pewien )

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 2. Data: 2010-03-24 12:58:41
    Temat: Re: Ubezpieczenia moto w Alianz
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    AZ pisze:

    > Ja dorzuce tez od siebie ze OC troszke podrozalo... Poupadali tam na
    > glowy... Rok temu zaplacilem 320 PLN, przyslali mi teraz pisemko
    > o przedluzeniu za jedynie 580 PLN (to juz po 20% znizce za poprzedni
    > rok).

    pi-zed-ju 74 zł (30 albo 40%)

  • 3. Data: 2010-03-24 13:08:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-24, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:
> [...]
    glowy... Rok temu zaplacilem 320 PLN, przyslali mi teraz pisemko
    o przedluzeniu za jedynie 580 PLN (to juz po 20% znizce za poprzedni

    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-03-24 13:12:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-24, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    > pi-zed-ju 74 zł (30 albo 40%)
    No ja juz mam, na leb nie upadlem jak oni zeby to przedluzyc.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-03-24 13:15:46
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Jacek Czerwinski wrote:

    > pi-zed-ju 74 zł (30 albo 40%)

    OC jak najbardziej w PZU ale Alianz mial dotychczas AC korzystniejsze.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 6. Data: 2010-03-24 13:50:20
    Temat: Kto to przebije?
    Od: "wodnik" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mi pani wyliczyła AC na hayabusę K8 w wysokości prawie 11.000 zł.
    Jedenastu tysięcy. Nowych złotych. To chyba była Warta, ale nie jestem
    pewien, bo straciłem przytomność od uderzenia szczęką w biurko.

  • 7. Data: 2010-03-24 14:16:16
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > o przedluzeniu za jedynie 580 PLN (to juz po 20% znizce za poprzedni rok).

    Łojoj - tyle to ja za auto z 2x większym silnikiem płacę - pogupieli czy
    jak?

    grzech
    vl800

  • 8. Data: 2010-03-24 14:52:18
    Od: siinski <j...@g...com>

    On 24 Mar, 15:16, "grzech" <z...@w...pl> wrote:

    > Łojoj - tyle to ja za auto z 2x większym silnikiem płacę - pogupieli czy
    > jak?
    >
    > grzech
    > vl800

    Mi za volvo z 2.5 litrowym dieslem Allianz liczy sobie rocznie 330 zł
    za oc.

  • 9. Data: 2010-03-24 15:15:39
    Temat: Re: Kto to przebije?
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-03-24 14:50, wodnik pisze:
    > Mi pani wyliczyła AC na hayabusę K8 w wysokości prawie 11.000 zł.
    > Jedenastu tysięcy. Nowych złotych. To chyba była Warta, ale nie jestem
    > pewien, bo straciłem przytomność od uderzenia szczęką w biurko.

    no co? +/- 20% wartości rocznie. Ja juz to kiedys przerabialem...

    Zmien TU, choc AC do moto to _coraz_trudniejszy_ problem ... :-[

    --
    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2010-03-24 18:29:38
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    (pj) wrote:

    > Zmien TU, choc AC do moto to _coraz_trudniejszy_ problem ... :-[

    No wlasnie, ktory bezpieczyciel ma jakies sensowne zasady (niskie stawki
    lub akceptowanie znizek z auta). Dotychczas Alianz byl chyba
    bezkonkurencyjny

    --
    pozdr
    Laphroaig