  • 11. Data: 2010-03-24 18:33:43
    Temat: Re: Kto to przebije?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Laphroaig pisze:

    > No wlasnie, ktory bezpieczyciel ma jakies sensowne zasady (niskie stawki
    > lub akceptowanie znizek z auta). Dotychczas Alianz byl chyba
    > bezkonkurencyjny

    przede wszystkim, mało który ubezpieczyciel ma AC dla motocykli. pełne
    AC. więc wyboru zbyt dużego nie masz. skontaktuj się z jakąś agencją, to
    Ci powiedzą kto ma. dotychczas ubezpieczałem AC w Allianz, a OC w PZU i
    pewnie tak zostanie, choć sprzedając motocykl strace pewnie ciągłość,
    ale mam nadzieję, że zniżki zostały.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 12. Data: 2010-03-24 21:11:03
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 19:33:43 +0100, gildor napisał(a):

    > przede wszystkim, mało który ubezpieczyciel ma AC dla motocykli. pełne
    > AC.

    Grupa pl.rec.motocykle jest liczna. Moze zamiast jeczec pomyslec o
    ubezpieczeniach wzajemnych?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 13. Data: 2010-03-25 07:11:42
    Od: "JonY" <tomwoj"at"@tenbit.pl>

    Wygląda na to, że jeszcze AXA direct przygotowuje się do ubezpieczania
    motocykli. Więc może będzie w końcu jakiś wybór co do ubezpieczyciela.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 14. Data: 2010-03-25 07:39:17
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 25 Mar 2010 08:11:42 +0100, JonY <tomwoj> wrote:
    > Wygląda na to, że jeszcze AXA direct przygotowuje się do ubezpieczania
    > motocykli. Więc może będzie w końcu jakiś wybór co do ubezpieczyciela.

    Po przejściach kolegi z IRE, któremu okradziono Subaraka, a AXA
    wypowiedziała umowę bo ,,samochód był modyfikowany'' (dobrze, że
    w końcu chociaż odszkodowanie wypłacili, ale nieujęty w polisie
    boost controler dalej im się czkawką odbija), z tą firmą chyba
    nie chciałbym muchy w kiblu ubić. Co prawda specyfika krajowego
    rynku jest trochę inna, ale ubezpieczalnie co raz chętniej
    stosują takie sztuczki, celem odmowy wypłaty ubezpieczenia (albo
    w ogóle nieubezpieczenia pojazdu).

    r.
    _____________

  • 15. Data: 2010-03-25 11:15:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KRZYZAK pisze:

    > Grupa pl.rec.motocykle jest liczna. Moze zamiast jeczec pomyslec o
    > ubezpieczeniach wzajemnych?

    ja nie jęczę. co to sa ubezpieczenia wzajemne? Ty mi płacisz a ja Tobie?

  • 16. Data: 2010-03-25 12:52:38
    Temat: Re: Ubezpieczenia moto w Alianz
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-03-24 13:53, Laphroaig pisze:
    > Witka
    >
    > Dla zainteresowanych ubezpieczeniem AC w TU Alianz.
    > Od tego roku znizki samochodowej nie mozna przeniesc na motocykl :(.
    > (byc moze tez dotyczy to OC ale tego nie jestem pewien )

    No proszę. To stracą we mnie klienta. Mam u nich 2 samochody. Chciałem
    ubezpieczyć od czerwca moto. Po zmianach składka uległa podwojeniu. Czas
    zmienić ubezpieczyciela.

  • 17. Data: 2010-03-25 20:26:19
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 13:53:35 +0100, Laphroaig napisał(a):

    > Witka
    >
    > Dla zainteresowanych ubezpieczeniem AC w TU Alianz.
    > Od tego roku znizki samochodowej nie mozna przeniesc na motocykl :(.
    > (byc moze tez dotyczy to OC ale tego nie jestem pewien )

    Ja miałem 140 zł a nowa oferta była na 270 zł. Podziękowałem. W PiZetJu
    wycenili mnie na 90 zł.
    Allianz dramatycznie podniósł składki na motocykle i naczepy do ciągników
    siodłowych. W zeszłym roku to były dwa typy pojazdów, w których zaliczyli
    potężny minus.
    Ciekawe, że osobne jest OC na ciągnik siodłowy i na naczepę.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 18. Data: 2010-03-25 21:26:46
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-25 21:26, trud pisze:

    > Ciekawe, że osobne jest OC na ciągnik siodłowy i na naczepę.
    Normalne,naczepa jeździ często z różnymi pojazdami.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2010-03-26 12:21:52
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    gildor pisze:

> [...]
    > Ci powiedzą kto ma. dotychczas ubezpieczałem AC w Allianz, a OC w PZU i
    > pewnie tak zostanie, choć sprzedając motocykl strace pewnie ciągłość,

    właśnie dostałem wycene na grzechotnika z PZU i Allianz, na 23kpln, OC/AC/NW
    Allianz - 170/724/50 = 944
    PZU - 1478 za całość (OC - 52PLN)

    więc pewnie jak zwykle OC wezmę w PZU a AC z Allianz i wyjdzie coś koło
    830pln

  • 20. Data: 2010-03-26 22:48:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-25 21:26, trud pisze:

    > Ciekawe, że osobne jest OC na ciągnik siodłowy i na naczepę.

    A one sa ze soba skrecane zrywalnymi srubami niedowracalnie czy
    zespawywane ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!