  • 1. Data: 2012-06-29 17:00:19
    Temat: UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
    Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>

    Era strzeliła własnie sobie ostatecznego samobója - przenoszę numer do
    playa -

    Własnie dostałem list papierowy że wprowadzają opłatę 0,04 zł czyli 4 grosze
    za:

    sprawdzenie stanu konta w ofertach na karte *101#
    oraz przez automat

    sieć juz zdziadziała kompletnie - nie wiem co jeszcze tam wymyślili i od
    kiedy bo nie chcizało mi sie tego wszystkiego czytac

  • 2. Data: 2012-06-29 17:03:29
    Temat: Re: UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    uwaga płatne będą też połączenia z numerami*9898 i *9797 awiec z serwisem
    automatycznym

  • 3. Data: 2012-06-29 17:05:30
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    stop zle przeczytałem

    połączenie *101# - opłata zgodnie z cennikiem

    ale dziady

  • 4. Data: 2012-06-29 17:22:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Józef Gołaś" napisał w wiadomości
> [...]
    >grosze
    >za:
    >sprawdzenie stanu konta w ofertach na karte *101#

    Jesli o mnie chodzi to im jeszcze pare miesiecy zostalo na poprawienie
    oferty
    Potem konto zejdzie do zera ... i co proponujecie ? Play ?

    >sieć juz zdziadziała kompletnie - nie wiem co jeszcze tam wymyślili i
    >od
    >kiedy bo nie chcizało mi sie tego wszystkiego czytac

    Problem w tym ze u innych tez trzeba czytac :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-06-29 20:35:45
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Kurcze mam prawie 300 zł ale jak to wprowadzą bo narazie nic nie dostałem i
    opłaty nie pobierają to wesprę jakąś fundację a dziadom podziękuję

  • 6. Data: 2012-06-30 01:00:29
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sieć juz zdziadziała kompletnie - nie wiem co jeszcze tam wymyślili i od
    > kiedy bo nie chcizało mi sie tego wszystkiego czytac

    Myślę, że dojrzało to już do złożenia skargi do UKE i rzecznika praw
    konsumenta, gdyż wprowadzenie opłaty za sprawdzenie salda uniemożliwia
    kontrolowanie wydatków jak też uniemożliwia kontrolowanie poprawności
    naliczania opłat za połączenia, a zaten stanowi poważne naruszenie
    zbiorowych praw konsumentów.

  • 7. Data: 2012-06-30 01:04:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin Wasilewski

> [...]
    > kontrolowanie wydatków jak też uniemożliwia kontrolowanie poprawności
    > naliczania opłat za połączenia, a zaten stanowi poważne naruszenie

    ROTFL.

  • 8. Data: 2012-06-30 14:38:58
    Od: qw121 <n...@n...com>

> [...]
    > kontrolowanie wydatków jak też uniemożliwia kontrolowanie poprawności
    > naliczania opłat za połączenia, a zaten stanowi poważne naruszenie

    Popieram!

    Swoja droga tez odejde z tej sieci, tylko, ze najpierw musze wygadac to
    co mam na koncie (niestety sporo mi zostalo :((!

    No i zrobilem blad, bo mam adres e-mail na serwerze eranet, wiec bede
    musial go zmienic i przeslac wszystkim znajomym! (co chyba jest
    najwiekszym problemem! :(((

  • 9. Data: 2012-06-30 14:43:15
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 14:38:58 +0200, qw121 napisał(a):

    > No i zrobilem blad, bo mam adres e-mail na serwerze eranet, wiec bede
    > musial go zmienic i przeslac wszystkim znajomym! (co chyba jest
    > najwiekszym problemem! :(((

    Robienie sobie głównego adresu mailowego w domenie providera usług jest
    jedną z najgłupszych rzeczy jakie kiedykolwiek można było zrobić.

    I w miarę jak ceny własnych domen przesuwają się w kierunku pojedyńczych
    dolarów za rok jest to coraz bardziej nierozsądne. Zwłaszcza od czasu jak
    własne domeny można skierować na darmowe serwery mailowe jak google.
    No chyba, że ktoś uzywa maila trzy razy w roku, np. do przesłania
    słitaśnych fotek swojej pociechy wszystkim możliwym znajomym (umieszczając
    wszystkie adresy w polu "do:"), wtedy nie ma specjalnej różnicy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 10. Data: 2012-06-30 15:01:51
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

> [...]
    > dolarów za rok jest to coraz bardziej nierozsądne. Zwłaszcza od czasu jak
    > własne domeny można skierować na darmowe serwery mailowe jak google.

    Pierwszy etap "odwiązania chłopa od ziemi" czyli przenoszenie numerów
    telefonicznych zakończył się sukcesem. Moża sądzić, że Komisja Europejska w
    następnym zażąda przenoszenia adresów emailowych między providerami. W
    kolejce czekają rozwiązania przenoszenia adresów zamieszkania :-P