    From: Waldek Godel <n...@y...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
    Date: Sat, 30 Jun 2012 13:43:15 +0100

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 14:38:58 +0200, qw121 napisał(a):

    > No i zrobilem blad, bo mam adres e-mail na serwerze eranet, wiec bede
    > musial go zmienic i przeslac wszystkim znajomym! (co chyba jest
    > najwiekszym problemem! :(((

    Robienie sobie głównego adresu mailowego w domenie providera usług jest
    jedną z najgłupszych rzeczy jakie kiedykolwiek można było zrobić.

    I w miarę jak ceny własnych domen przesuwają się w kierunku pojedyńczych
    dolarów za rok jest to coraz bardziej nierozsądne. Zwłaszcza od czasu jak
    własne domeny można skierować na darmowe serwery mailowe jak google.
    No chyba, że ktoś uzywa maila trzy razy w roku, np. do przesłania
    słitaśnych fotek swojej pociechy wszystkim możliwym znajomym (umieszczając
    wszystkie adresy w polu "do:"), wtedy nie ma specjalnej różnicy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na