    From: falco <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: UWAGA na minę!!! KLE 500 z Kolbuszowej !!!
    Date: Sun, 18 Apr 2010 14:20:51 +0200

    Ivam pisze:

    > Koniec koncow kupilem
    > sprzet, ktory nie wyglada zajebiscie, w stanie technicznym tez byl takim
    > sobie...

    Sęk w tym, że drugie moto chciałbym już więcej do jazdy niż dłubania,
    zwłaszcza, że właśnie dalsze trasy biorą górę, bo frajda to nie byle
    jaka. Zwiększyłem budżet o kolejnego tysiaka, właśnie po to, aby nie
    trafić na picowaną lalę, tylko świeży nie zjeżdżony sprzęt. Na razie
    albo odjeżdżają mi sprzed nosa, albo trafiam na miny. Jak widać nie mam
    do tego szczęścia, choć bardzo elastycznie podszedłem do poszukiwań,
    czyli odstawiłem tylko "estetykę i szaliczki" ;)

    > Daleko jechales? Jak masz daleko to pytaj na preclu - moze ktos obluka i
    > powie, zebys odpuscil.

    W sumie pękło ponad 5 paczek.
    Wcześniej oczywiście badałem temat, ale jak się okazało na "oględziny"
    pojechał znajomy, znajomego, który nie był motocyklistą, choć oglądać
    miał zupełnie kto inny. :( Dowiedziałem się o tym po fakcie, pewnie
    dlatego dostałem opinię, że "ładny Ci on".

    > Poza tym jesli nie masz bardzo zlych drog wkolo komina to kup cos
    > bardziej nakedowatego/mniej terenowego.

    Ja nie szukam typowego enduro, tylko bardziej małego turystyka. Uważam,
    że KLE 500 jest taką ubogą wersją Trampka, jednocześnie dobrym wyborem
    na początek.
    P.S. Swoją drogą na trasie mijaliśmy właśnie bardzo dużo Trampków a
    niedaleko Kolbuszowej leciała cała grupa. ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175