  • Data: 2010-04-18 20:46:06
    Temat: Re: UWAGA na minę!!! KLE 500 z Kolbuszowej !!!
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tytus pisze:

    > Z naprzeciwka to zwykle nawet nie mam jak pozdrowic bo kierownicy trzeba
    > pilnowac a juz o identyfikacji nie ma mowy ale przy wyprzedzaniu dzis
    > ich stada daly sie we znaki zmuszajac do redukcji nawet 3 w dol :) i
    > wtedy byl czas na zapoznanie...

    A no słyszałem, że Twoja motorynka, to ta najszybsza... ;) 3 w dół, to
    ile Ty masz biegów, bo z tego co pamiętam, to w motorynce były 2...? ;)
    W Radomiu na tankowni poznaliśmy dziewczynę, która lata na
    czerwono-czarnej CBR-ce i też mówiła, że to motorynka... ;)

    > No raczej nie ta bajka, bedziesz musial zmienic design - szaliczki to
    > domena wietrzypachow...

    Ale za to wiem gdzie można zapytać o najnowsze trendy modne w
    motocyklowej modzie... ;)

    Dobra, bo zeszliśmy już całkiem ot. Dzięki za miłą wymianę zdań i oby
    podobne miny szły na dno razem z ich stawiaczami. Na pohybel!

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175