    From: "Virck" <v...@v...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: UWAGA !!! Skradziono torbę ze sprzętem Olympus
    Date: Tue, 7 Jul 2009 12:45:53 +0200

    <b...@n...pl> wrote in message news:h2uh83$jjf$1@node1.news.atman.pl...

    > Wiesz, złodzieje byli zawsze. I nawet najostrzejsze kary ich nie
    > odstraszają. Jakoś w Iranie nie brakuje chętnych na cudzą własność mimo
    > obcinania rąk. Złodzieje są wszędzie. Podejrzewam, że w Rzymie szybciej
    > ukradną zostawioną torbę ze sprzętem niż w Warszawie.
    >
    > wer

    Zgadza sie. Zlodzieje sa wszedzie...W jednych krajach mniej, w innych
    wiecej...Kwestia kultury i mentalnosci.Uwazac trzeba zawsze.
    To czywiste, ze zlodziej moze dac w leb i zabrac torbe. Dlatego ja sie wcale
    nie obnosze. Nie chodze z D700 i 14-24 non stop na szyi po plazy albo po
    jakiejs starowce w Polsce...Aparat wyjmuje tylko wtedy jezeli chce zrobic
    zdjecie. Ale na rabunek nie mamy az takiego wplywu jak na to aby nie
    zostawiac torby na pastwe losu np. w samochodzie, na lawce czy np. jak bylem
    swiadkiem jak facet zostawil caly sprzet na plazy samotnie, przykryl
    recznikiem i...poszedl sie kapac....