    From: "Virck" <v...@v...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: UWAGA !!! Skradziono torbę ze sprzętem Olympus
    Date: Mon, 6 Jul 2009 11:17:56 +0200

    "m0w" <c...@g...pl> wrote in message
    news:h2r3im$qj5$1@inews.gazeta.pl...

    > Wybacz, to nie są przyczyny kradzieży.
    > Tak może uważać złodziej ze swojego chorego punktu widzenia.
    > Przyczyną kradzieży jest to, że ktoś jest zły i kradnie.
    > Zostawienie torby bez opieki co najwyżej mu to ułatwi, ale nie jest
    > przyczyną samą w sobie.

    Tak juz jest, ze okazja czyni zlodzieja a niefrasobliwosc i brak troski
    ulatwiaja....
    Mojemu koledze skradli z auta sprzet foto plus video i jeszcze laptopa o
    wartosci 18 tys zl....Nie chcialo mu sie na noc wyjac z bagaznika bo rano
    znowu ta fatyga z wnoszeniem...A auto zostawil pod wejsciem do domu moze 15
    metrow. Baaa..nawet nie musial sie fatygowac na pietro itd...Bo to dom
    jednorodzinny...Wystarczylo 2 min aby sprzet byl bezpieczny....Innemu
    znajomemu skradli torbe ze sprzetem, bo postawil ja na lawce na starowce w
    Gdansku i odwrocil sie w druga strone na 30 sekund bo dziecko chcialo
    loda...A ile razy widzialem jak siedzi gosciu w restauracji i stawia torbe
    na krzesle obok i..wychodzi do toalety zostawiajac to bez opieki....Nie
    wszyscy rodza sie zlodziejami...Wielu staje sie zlodziejem bo pokrzywdzony
    wrecz sie o to prosil....Ale fakt faktem jest, ze jest duza czesc ludzi,
    ktorzy gdyby nawet znalezli 100 tys to by oddali wlascicielowi....Reasumujac
    90% przypadkow kradziezy calej torby ze sprzetem to jest wylaczna
    niefrasobliwosc wlasciciela a tylko 10% to bezczelna kradziez rozbujnicza...