  • 11. Data: 2011-08-15 10:05:18
    Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Florian* w wiadomości news:j2akc5$h43$1@news.net.icm.edu.pl napisał(a):
    > W panelu Play24 poczta wyłączona, w panelu BOK poczta wyłączona, a mimo to
    > nadal następowało przekierowanie do poczty.
    > Po 5 dniach "udało się" (i to chyba przez przypadek) operatorowi pocztę
    > wyłączyć.
    > To nie jest śmieszne. To jest żenujące.

    W Orange zdarzyło mi się coś podobnego (1 na kilka numerów), w Erze po kilku
    tygodniach cudem wyłączyli poczte. Każdemu się zdarza.

    > Czy to taki rarytas z tymi 10gr?
    > Nic specjalnego.

    Ja prywatnie teraz mam Play Fresh i chciałbym mieć te 10gr bez pakietu... w
    końcu u jednego opa z W3 sa abo z wliczonymi minutkami za 1zł i każda
    kolejna minuta 6gr z naliczenim sekundowym. Ale ten stan darmowy w Play :-)

    Pozdr

  • 12. Data: 2011-08-15 10:31:25
    Od: Florian <e...@g...pl>

    W dniu 2011-08-15 10:35, wk pisze:

    > Ja już napisałem. To nowa usluga w Play i konsultanci pewnie
    > nieprzeszkoleni.

    Dlatego pozwoliłem sobie dokładnie przekazać co mają zrobić.
    Nie tylko zgłosiłem problem ale podałem na tacy jego rozwiązanie.
    Czego więcej trzeba?

    > Dla Ciebie nic specjalnego a dla mnie super oferta.

    Nic specjalnego bo u W3 odpowiednio dobierając sobie ofertę można zejść
    poniżej tych 10gr.

    > Okazuje się jednak ze dla wiekszosci klientow - tak...

    Z twojego punktu widzenia.

    --
    Florian

  • 13. Data: 2011-08-15 20:51:02
    Od: Alias Awatar <b...@a...eml>

    W dniu 11-08-15 09:14, >>Galeon<< pisze:

    > Zjada kase jak poczta głosowa, tylko że tu się nie nagrywasz a
    > zostawiasz wiadomość

    A jak to g wyłaczyć?
    G.

  • 14. Data: 2011-08-15 21:48:27
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    ...i dobrze, ze nie zre kasy (nie dziala) w roamingu.

    > A jak to g wyłaczyć?

    Use google Luke

  • 15. Data: 2011-08-16 10:31:15
    Od: a...@p...pl

    ERA: muzyka - sami wlaczyli, 1 miesiac gratis i jak nie wylaczysz (a
    musisz wiedziec jak), to cie za to kasuja!!!.

    A co Play (notka sms) to nalezy ja wylaczyc

    stop notka ...i wyslac na numer <nie pamietam> i dopiero po jej
    wylaczeni POPRAWNIE dzialaja przekierowania (gdy zajete, gdy
    niesotepny.....). Jak nie wylaczysz, to dziala nie tak, jak chcesz.

    Wg mnie praktyki .....my ci wlaczymy .....i jak sobie nie wylaczysz,
    to cie kasujemy - powinny byc zakazane. UKE do roboty.

    Kolejnym dranstwem (np. w Play), ze nie chca rozpatrzyc reklamacji np.
    zasilenia, lub wlaczenia pakietu....gdy numer nie jest zarejestrowany.
    Niby po to, aby dostarczyc reklamacje....Ale przeciez przy skladaniu
    reklamacji moglbys podac adres korespondencyjny, pod ktory moga
    przyslac reklamacje...lub chociazby via email, przeciez abonent moze
    miec uruchomione konto w systemie. Skoro usluga jest anonimowa, to i
    reklamacja powinna byc rozpatrywana podobnie (na podstawie podanych
    danych prze abonentach....posiadanie numeru i skladanie reklamacji,
    mozna przeciez potwierdzac smsowo w celu weryfikacji).

    --
    ThinkXtra

  • 16. Data: 2011-08-16 10:36:49
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 15 Aug 2011 23:48:27 +0200, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    >...i dobrze, ze nie zre kasy (nie dziala) w roamingu.

    >Use google Luke

    http://twojoperator.pl/2010/08/prosty-sposob-na-notk
    e-sms-w-play/

    pod numer 8042 wyslac sms o tresci:

    stop notka

    --
    ThinkXtra

  • 17. Data: 2011-08-17 07:57:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 12:31:15 +0200, a...@p...pl napisał(a):
    > ERA: muzyka - sami wlaczyli, 1 miesiac gratis i jak nie wylaczysz (a
    > musisz wiedziec jak), to cie za to kasuja!!!.

    Raczej nie sami, pewnie przy okazji jakiegos przedluzenia bylo, a w
    regulaminie promocji tak zapisano.
    No i wysylali sms ze wlaczyli "bezplatna przez miesiac" usluge.

    W Orange wlaczyli sami, ale tam trzeba bylo sobie jawnie przedluzyc, albo
    po miesiacu sama sie wylaczala, wiec pozostaje tylko zarzut o glupie
    piosenki w sluchawce.

    J.

  • 18. Data: 2011-08-17 10:23:01
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Play to samo - jak bierzesz abo (nie wiem jak inne),
    to z automatu wlaczaja ta wiesniacka muzyke na czekanie
    i nie mozesz wylaczyc jej podczas podpisywania umowy (!).

    Oczywiscie jest bezplatna przez jakis krotki okres
    a potem musisz wiedziec jak ja wylaczyc,
    i w ogole, ze ja masz i ze to jest platne.

    No, ale to "tylko" 2zl co miesiac.

    A jak ktos nie ma internetu to musi zadzwonic na BOK.
    No, ale to "tylko" 1zl za polaczenie.

    Zlodziejstwo + skurwysynstwo.

    To samo UPC - musisz wziac jakis pakiet smart guard
    i nie mozesz go "dezaktywowac" podczas podpisywania umowy.
    Oczywiscie jest bezplatny przez jakis czas a potem platny.

    Zlodziejstwo + skurwysynstwo.

    W sumie tylko w Plusie nie spotkalem sie z takimi praktykami.
    (no, poza slawna, bezprawna "oplata za monitoring")

    > W Orange wlaczyli sami, ale tam trzeba bylo sobie jawnie przedluzyc, albo
    > po miesiacu sama sie wylaczala, wiec pozostaje tylko zarzut o glupie
    > piosenki w sluchawce.

    Dokladnie - obciach, ale nie jest tak zle :).