    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Date: Sun, 27 Jul 2014 21:23:23 +0200

    W dniu 27.07.2014 18:49, Pszemol pisze:
    > "Mario" <m...@...pl> wrote in message

    > To chyba logiczne dla Ciebie? Widzisz tu jakaś sprzeczność?

    Widzę, że użytkownicy produktów Appla przykrawają swoje oczekiwania do
    tego co jest oferowane. Dopóki funkcjonalność jest tylko u konkurencji
    nie wolno im powiedzieć że to jest coś fajnego lub przydatnego i
    chcieliby to mieć. Dopiero gdy wprowadzi to Apple to wtedy można się
    radować że zostało nam to dane. To jest sekciarstwo a nie środowisko
    świadomych konsumentów.

    > Fajnie sobie wyolbrzymiasz i dodajesz od siebie coś, czego ja nie
    > napisałem nigdzie. Gdzie napisałem że ten appek to "przełomowe
    > wydarzenie"?

    W każdym razie postanowiłeś rozgłosić ten fakt na grupie.

    > Cóż - można to skomentować tylko "poznać głupiego po
    > śmiechu jego".

    To śmieszy grupę na której ogłaszasz takie pierdułki.

    > To co Cie śmieszy świadczy o Twoim rozumie, niestety.
    > Robienie zdjęć, odbieranie poczty, wędrowanie po internecie czy
    > korzystanie z serwisów społecznościowych to oczywiście podstawowe
    > funkcje smarfonów oprócz rozmów telefonicznych czy smsów...

    Bo jest w iPhone. Gdyby którejś z tych funkcjonalności nie było to być
    może twierdził byś, że jest niepotrzebna :)

> [...]
    > program iTunes czy przez wbudowany w Microsoft Windows
    > "removable drive" jest naprawdę dla 99.999% użytkowników bez
    > znaczenia - powiem więcej: dla wielu z nich wersja iTunes jest łatwiejsza
    > i logiczniejsza w użyciu bo typowy użytkownik, w przeciwieństwie do
    > admina, siedzi w obszarze aplikacji a nie systemie plików które pod
    > tymi aplikacjami system operacyjny Ci ukrywa. Tak, wiem, dla typowego
    > geeka jest to trudne do zrozumienia, ale to tylko oznacza jak mało wiesz
    > o typowym Kowalskim czy Smithie który nie jest komputerowym nerdem.

    Po co dałeś wrzutkę o pendrive na iOS skoro użytkownicy iOS nie
    odczuwali braku takiej funkcjonalności?

    --
    pozdrawiam
    MD