  • Data: 2010-03-08 11:09:44
    Temat: Re: USB na PCI
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hn2h1b$k73$...@i...gazeta.pl...
    > A VIA mają lepszy?

    Z via podobno są duże problemy.

    Mnie potrzebne to do pełnej szybkości USB 2.0 -- 480 Mb/s,
    > czyli dla HDD jakieś 33 MB/s do 20 MB/s. Mam USB 1.1 z 1 MB/s i to dla mnie za
    > mało.

    Mam kontroler LogiLink'a na NEC i transfery z dysku średnio 2 MB/s. Ten sam dysk
    podpięty pod płytę główną do 32-35 MB/s (średnio 27 MB/s). Czasami widać, że na
    dodatkowym kontrolerze brakuje mocy.
    http://www.logilink.org/cmsfiles/modules/i-sell2u/sh
    owproduct.htm?isu_zeigeartikel=PC0041

    Nie wiem dlaczego takie małe transfery. :(