  • Data: 2016-03-07 16:02:19
    Temat: Re: USB Power Pack z wbudowanym ogniwem słonecznym
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaSk" <piszcie.sobie.n@berdyczow> napisał w wiadomości
    news:56dd880f$0$647$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jak domowy sok, to pozostała część też powinna być... domowa, czyż nie?

    No niby tak, ale władza by chciała, żebyś się podzielił, inaczej ci wrzepi
    za nielegalny wyrób. I tłumacz się, żeś nie wielbłąd, żeś na jedynie własny
    użytek te 20 litrów zmajstrował... no, bo toksyczny przedgon, czy takie inne
    i w rezultacie zostanie chyba połowa...?

    > To mi przypomina tekst Roberta Górskiego, kabareciarza, który pyta
    > drugiego estradowca, M. Wójcika o to:
    > - Co jest najczęstszą przyczyną utonięć?
    > Wójcik:
    > - Alkohol!
    > A co na to pytający? Ano zgadnijcie!

    Woda...?

    > A zaś co do mieszania procentów z sokiem, to malinowy jest deczko zbyt
    > słodki (chyba że ktoś lubi), więc znacznie lepsza jest kresowa
    > smorodinówka, też o znacznych właściwościach leczniczych, że o smakowych
    > nie wspomnę. Jeśli ją się zrobi na baaardzo mocnych składnikach (gęsty

    Kojarzę, takie jagody, duże, czarne, co się m.in. "smrodzina" na nie mówiło.
    minęło 20 lat ponad... chyyyba ŚP Babcia robiła pierogi z nimi...
    Zresztą, malinom można zmienić proporcje cukru dla samej potrzeby
    zmieszania z bim... z własnodomowym Destylatem i już... Ale ja mało w sumie
    piłem, raczej kupne wódki i własne drinki na spirycie.

    > sok + spirytus) to jest doskonałym "wkładem" do herbaty "po zbójnicku"...

    Yy... upić herbaty, dopełnić, upić herbaty, dopełnić, aż do dolania będzie
    sam "prąd" :)
    Jak na weselu góralskim, gospodarz stawia litra przed każdym i mówi "to na
    początek" :))

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.