  • Data: 2014-07-05 16:54:35
    Temat: Re: US dziala.
    Od: tá´Ź szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > Jesli chcesz zlikwidowac vat, to musisz podniesc ten swoj obrotowy.

    Stawki to kwestia wtórna. Ogólna wysokość podatków mogłaby pozostać
    podobna jak teraz, tylko byłby pobierany sprawiedliwie i nie dusiłby
    małych przedsiębiorców. To jest najważniejsze, bo jak wiadomo, duża firma
    nie powstaje z powietrza, tylko zawsze zaczyna jako mała (pomijam spółki,
    powoływane przez inne spółki etc., bo to tak naprawdę tylko wirtualne
    byty prawne).

    > Tylko ze obciaza kazda transakcje, nawet te z mala marza. W efekcie
    > nalezy likwidowac posrednikow i malo rentowne firmy.

    Co do pośredników, to jak już wspomniałem, wystarczy ustalić niższą
    stawkę na przychody pochodzące od firm. Co do mało rentownych firm --
    mało rentowny biznes to zwykle zły biznes, niewielka strata.

    > A u mechanika uslyszysz "u mnie czesci 10% drozsze niz w sklepie, bo
    > musze podatek doliczyc. Zamow pan w internecie, to bedzie taniej".

    Gdzie Ty znalazłeś mechanika płacącego jakieś podatki?

    > Casus Kluski pamietasz ? Przyjda noca, kolbami do drzwi zalomoca, moze i
    > zakazu nie ma, ale dzialanie uszczuplilo naleznosci podatkowe.

    Mozna wprost zezwolić w przepisach i problemu nie będzie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??