  • Data: 2014-06-28 19:54:46
    Temat: Re: US dziala.
    Od: tá´Ź szukaj wiadomości tego autora

    Shrek wrote:

    > Jasne - sam napisałeś - nie ma co do garnka włożyć, ale samochód kupi
    > wypasiony. I nie pieprz, że drogi samochód nie koresponduje z zarobkami
    > - to nie spółka z.o.o - tu twoja kasa i kasa firmy, to jedno i to samo.

    Co Ty za głupoty opowiadasz, jak masz udziały w spółce to kasa jest
    Twoja, kwestia tylko, jak się można do niej dostać. W DG jest trochę
    łatwiej, ale tak naprawdę to nie są jakieś dramatyczne różnice.

    > Masz wybór - albo 50%, albo nie korzystasz prywatnie. IMHO dla mnie
    > rozsądnie by było, że płacisz ryczałt za korzystanie prywatnie (w
    > zależności od wartosci samochodu np).

    Ale dlaczego masz w ogóle płacić za coś, co jest Twoje? Poza tym -- nie
    możesz wrzucić w koszty garnituru, butów, zegarka, drogiego pióra,
    kolacji z klientem i stu innych rzeczy, chociaż są to ewidentnie
    uzasadnione koszty prowadzenia działalności (o ile spotykasz się z
    zamożnymi klientami).

    Mam wrażenie, że politycy robili Ci już wodę z mózgu i przestałeś widzieć
    absurdy tego całego systemu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??