    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: US dziala.
    Date: Sat, 28 Jun 2014 15:02:21 +0200
    <loitv8$ud7$1@node2.news.atman.pl>
    <53ad4af3$0$2233$65785112@news.neostrada.pl>
    <lojrom$roo$1@node1.news.atman.pl>
    <53adf063$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>

    On 2014-06-28 00:29, t? wrote:

    > Ale to Ty wprowadzasz do dyskusji SUV-y, a przecież to margines.

    To pojedź do Zakopca w zimę albo do Jastarni w lato;)

    > Poza tym
    > w niektórych działalnościach potrzebne jest drogi samochód (taki czy
    > inny) i nie musi to bezpośrednio korespondować z zarobkami właściciela.

    Jasne - sam napisałeś - nie ma co do garnka włożyć, ale samochód kupi
    wypasiony. I nie pieprz, że drogi samochód nie koresponduje z zarobkami
    - to nie spółka z.o.o - tu twoja kasa i kasa firmy, to jedno i to samo.

    > Jedni kombinują, bo muszą, a inni, bo do zyskania jest sporo, a ryzyko
    > niewielkie. W obu przypadkach problemem jest system.

    Masz wybór - albo 50%, albo nie korzystasz prywatnie. IMHO dla mnie
    rozsądnie by było, że płacisz ryczałt za korzystanie prywatnie (w
    zależności od wartosci samochodu np).

    Shrek.