-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: yabba <g...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: US Army.
Date: Tue, 5 Dec 2017 13:36:36 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 34
Message-ID: <p063sm$n03$1@node1.news.atman.pl>
References: <o...@l...harvard.local>
<p04cn0$33b$1@node1.news.atman.pl> <p04jgp$jde$1@gioia.aioe.org>
<tbt7hovl4jqp.iach7ar7o88e$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 89-72-146-8.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1512477398 23555 89.72.146.8 (5 Dec 2017 12:36:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Dec 2017 12:36:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.0
In-Reply-To: <tbt7hovl4jqp.iach7ar7o88e$.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 171204-2, 2017-12-04), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2620152
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-12-05 o 08:00, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Mon, 4 Dec 2017 23:51:09 +0100, LEPEK napisał(a):
>
>> W dniu 04.12.2017 o 21:54, yabba pisze:
>>
>>> Niekorzystny kąt najazdu kół z pobocza na krawędź jezdni, prawe koła
>>> zapewne się ślizgały po brzegu asfaltu.
>>>
>>> Musiałby mieć opony z grubymi klockami, żeby zazębiły się o krawędź
>>> asfaltu i wciągnęły się do góry.
>>
>> Nie mówię, że łatwo jest takie cielsko wytargać z błota, ale to...
>
> W 5:13 jest odpowiedź o co chodzi i dlaczego.
>
> Wojacy nie znaleźli przycisku do blokowania mostów (bo nie uwierzę że 8x8
> takowych blokad nie posiada), czyli próbowali w trybie asfaltowym.
>
> Bez blokad takie 8x8 zakopać łatwiej niż każdą osobówkę, bo wystarczy że
> jedno z 8 kół straci kontakt z gruntem i koniec jazdy.
> A taka długa ciężarówka robi raczej słabe wykrzyże i bardzo łatwo o
> odciązenie jednego koła tak, że tylko to koło będzie się obracać.
>
> Moim zdaniem na zablkowanych mostach wyjechaliby bez problemu.
>
>
Jeśli dobrze rozumiem opis, to ona ma tylko blokady międzymostowe.
http://www.army-technology.com/projects/oshkosh-hemt
t/
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.17 13:48 yabba
- 05.12.17 18:49 Tomasz Pyra
- 05.12.17 18:58 Tomasz Pyra
- 05.12.17 19:06 WS
- 05.12.17 19:44 J.F.
- 05.12.17 23:34 LEPEK
- 06.12.17 08:40 T.
- 06.12.17 08:46 T.
- 06.12.17 11:03 yabba
- 06.12.17 12:44 J.F.
- 06.12.17 21:32 Tomasz Pyra
- 06.12.17 21:44 Tomasz Pyra
- 06.12.17 22:49 yabba
- 07.12.17 00:02 Tomasz Pyra
- 07.12.17 00:39 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=