-
Data: 2017-12-05 18:58:21
Temat: Re: US Army.
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Tue, 5 Dec 2017 12:30:35 +0100, J.F. napisał(a):
> Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:tbt7hovl4jqp.iach7ar7o88e$....@4...n
et...
> Dnia Mon, 4 Dec 2017 23:51:09 +0100, LEPEK napisał(a):
>>> Nie mówię, że łatwo jest takie cielsko wytargać z błota, ale to...
>
>>W 5:13 jest odpowiedź o co chodzi i dlaczego.
>
> Co tam takiego ciekawego dostrzegles ?
Próbuje ruszyć do tyłu i obraca się tylko jedno koło.
Co sugeruje że samochód był w trybie otwartych dyfrów (i pewnie napędu
tylko na tylne koła).
Wystarczy że którekolwiek z tylnych kół nie ma przyczepności i auto stoi.
W pojazdach terenowych są blokady dyferencjałów (w takich dużych to
zazywczaj wszystkich) i można przełączyć auto w tryb gdzie wszystkie koła
obracają się tak samo niezależnie od przyczepności.
Z tego co mówi internet ten samochód ma domyślnie napędzaną tylko 2 tylne
osie, mającą własny dyferencjał międzyosiowy i dyferencjały na każdej osi.
Pierwsze rzecz w terenie którą należy zrobić to włączyć napęd na przód, a
kolejna to włączyć wszystkie dostępne blokady dyferencjałów.
Wtedy by wyjechał.
Ale trzeba wiedzieć że takie coś da się zrobić i wiedzieć jak.
Tu jest film, gdzie widać że przynajmniej są na desce lampki oznaczające
dołączony przód i różne blokady:
https://www.youtube.com/watch?v=2J2J2wy8FZ0
Oczywiście nie wiemy czy to było sprawne.
>>Wojacy nie znaleźli przycisku do blokowania mostów (bo nie uwierzę że
>>8x8
>>takowych blokad nie posiada), czyli próbowali w trybie asfaltowym.
>
> Tylu ich tam i zaden nie wpadl na pomysl blokady mostow ?
> Niepodobna.
To żołnierze, a nie offroadowcy.
Jeśli nie było na szkoleniu (albo się nie słuchało), albo nie jest się
przypadkiem entuzjastą offroadu to o takich rzeczach się nie wie.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.17 19:06 WS
- 05.12.17 19:44 J.F.
- 05.12.17 23:34 LEPEK
- 06.12.17 08:40 T.
- 06.12.17 08:46 T.
- 06.12.17 11:03 yabba
- 06.12.17 12:44 J.F.
- 06.12.17 21:32 Tomasz Pyra
- 06.12.17 21:44 Tomasz Pyra
- 06.12.17 22:49 yabba
- 07.12.17 00:02 Tomasz Pyra
- 07.12.17 00:39 yabba
- 07.12.17 08:18 T.
- 07.12.17 23:51 yabba
- 08.12.17 00:09 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800