-
Data: 2017-12-06 22:49:01
Temat: Re: US Army.
Od: yabba <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2017-12-06 o 21:32, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Wed, 6 Dec 2017 11:03:06 +0100, yabba napisał(a):
>
>> W dniu 2017-12-05 o 18:49, Tomasz Pyra pisze:
>>> Dnia Tue, 5 Dec 2017 13:36:36 +0100, yabba napisał(a):
>>>
>>>> Jeśli dobrze rozumiem opis, to ona ma tylko blokady międzymostowe.
>>>>
>>>> http://www.army-technology.com/projects/oshkosh-hemt
t/
>>>
>>> https://en.wikipedia.org/wiki/Heavy_Expanded_Mobilit
y_Tactical_Truck
>>> Wiki mówi że ma wszędzie:
>>> Drive to the front axles is selectable and all axles have differential
>>> locks.
>>>
>>
>> Znalazłem film z wnętrza:
>>
>> https://youtu.be/8YF89-wbPlo?t=29s
>>
>> Jest tylko przycisk Inter Axle. Ja to rozumiem jako tylko blokady
>> międzymostowe.
>
> Może tak być.
>
> Na filmie w 5:13 widać że obraca się jedno koło trzeciej osi, oba koła
> tylnej osi się nie obracają. Czyli dyferencjał międzyosiowy musiał być
> rozpięty, bo ze spiętym musiałoby się obracać choć jedno koło czwartej osi.
>
> A jeśli tu nie ma ręcznej blokady, to moim zdaniem dyferencjały na osiach i
> tak nie mogą być otwarte, a musi być to jakieś LSD. Inaczej takie 8x8
> zakopywałoby się bardzo łatwo (tzn. zachowywałoby się jak na filmie - czyli
> nie jest to może niemożliwe).
> Ale trudno uwierzyż że armia kupiłaby sobie pojazd który zawiśnie
> odciążonym tyłem i nie będzie w stanie ruszyć.
>
> Tam jest jeszcze tabliczka mówiąca że napęd 8x8 załączy się automatycznie
> po przełączeniu skrzyni w tryb low (z tego co czytam w trybie normalnym
> napęd jest tylko na dwie tylne osie).
>
> Nie wiem czy centralna skrzynia ma dyferencjał (przy napędzie dołączanym to
> chyba dość rzadkie), więc gdyby był zapięty 8x8, to powinno się obracać
> chociaż jedno koło w przednich osiach (teoretycznie mogło by być po prawej
> stronie i nie widać).
>
Też dla mnie jest dziwne, że pojazd specjalizowany do jazdy w terenie
nie ma blokad mostów. Może mamy niepełne informacje, a może rzeczywiście
producent postanowił przyoszczędzić na braku blokad.
IMHO to nasze Stary 266 i pochodne oraz Urale i Kamazy mają blokady
wszystkiego za wyjątkiem przedniego mostu.
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.17 00:02 Tomasz Pyra
- 07.12.17 00:39 yabba
- 07.12.17 08:18 T.
- 07.12.17 23:51 yabba
- 08.12.17 00:09 Tomasz Pyra
- 08.12.17 00:39 yabba
- 08.12.17 01:32 Tomasz Stiller
- 08.12.17 01:47 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- 2024-12-19 Fujitsu LIFEBOOK E746
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2024-12-19 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2024-12-19 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2024-12-19 Wrocław => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-12-19 Katowice => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-19 Olsztyn => Sales Specialist <=