  • 1. Data: 2012-01-18 12:52:04
    Temat: UPS wspolpracujacy z agregatem
    Od: K <...@...c>

    witam,
    poszukuje UPSa (nie online) ktory bedzie wspolpracowal z (najlepiej)
    dowolonym agregatem. macie jakies sprawdzone modele?
    moc UPSa 1500-3000VA z naciskiem na 3000VA.
    pytanie dodatkowe: czy bardziej patrzec na UPSa czy bardziej na agregat?

  • 2. Data: 2012-01-18 13:01:01
    Temat: Re: UPS wspolpracujacy z agregatem
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > moc UPSa 1500-3000VA z naciskiem na 3000VA.
    > pytanie dodatkowe: czy bardziej patrzec na UPSa czy bardziej na agregat?

    W przypadku takich wymagań zwykle wtedy sprzedajemy GE MATCH 3000.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 3. Data: 2012-01-18 13:08:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello K,

    > poszukuje UPSa (nie online) ktory bedzie wspolpracowal z (najlepiej)
    > dowolonym agregatem. macie jakies sprawdzone modele?

    Nie ma takich.

    > moc UPSa 1500-3000VA z naciskiem na 3000VA.
    > pytanie dodatkowe: czy bardziej patrzec na UPSa czy bardziej na agregat?

    Bardziej na agregat. Niestety, z UPSami wprost współpracują tylko
    najlepsze agregaty inwertorowe - z przetwarzaniem napięcia i
    falownikiem. Są drogie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2012-01-18 13:15:47
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    > Bardziej na agregat. Niestety, z UPSami wprost współpracują tylko
    > najlepsze agregaty inwertorowe - z przetwarzaniem napięcia i
    > falownikiem. Są drogie.

    RoMan "ja" mam juz mnogo instalacji z wymienionym Matchem i działają. Ale to
    nie jest pułap cenowy chińczyka.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 5. Data: 2012-01-18 13:24:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Ukaniu,

    > RoMan "ja" mam juz mnogo instalacji z wymienionym Matchem i działają. Ale to
    > nie jest pułap cenowy chińczyka.

    Ale nawet Twoje Matche nie podołają merketowemu agregatowi za kilkaset
    PLN. Osobiście bałbym się nawet podłączyć. A żądanie było "z dowolnym
    agregatem".

    A jesli mówimy o nie poziomie Chińczyka, to własnie wpadamy w
    rozwiązanie, które jest sensowne - agregat z przetwarzaniem, pracujący
    z obrotami adekwatnymi do obciążenia a nie wynikającymi z
    bezposredniego napędzania alternatora na sztywno połączonego z
    wyjściem. Na dłuższą metę się opłaci - koszt paliwa niższy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2012-01-18 13:48:11
    Od: K <...@...c>

> [...]
    > bezposredniego napędzania alternatora na sztywno połączonego z
    > wyjściem. Na dłuższą metę się opłaci - koszt paliwa niższy.

    z dowolnym w sensie nie marketowym. klient dostanie info ze ma kupic cos
    markowego z dolnej polki.
    z tego co sie rozpytalem to orvaldi i ever twierdza, ze ich onlineowe
    upsy dzialaja z "dowolnym agregatem"

    pozdrawiam.

  • 7. Data: 2012-01-18 13:48:33
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18-01-2012 14:15, Ukaniu pisze:
    > U?ytkownik "RoMan Mandziejewicz"<r...@p...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > RoMan "ja" mam juz mnogo instalacji z wymienionym Matchem i dzia?aj?. Ale to
    > nie jest pu?ap cenowy chi?czyka.

    jaka cena za takie cudo?

  • 8. Data: 2012-01-18 14:44:22
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    > jaka cena za takie cudo?

    Wydaje sie, że powinno się sprzedać poniżej 6 tys netto.
    Po dokładne ustalenia to już prywatnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 9. Data: 2012-01-18 21:33:25
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18-01-2012 15:44, Ukaniu pisze:
    > U?ytkownik "K"<...@...c> napisa? w wiadomo?ci

    > Wydaje sie, ?e powinno si? sprzeda? poni?ej 6 tys netto.
    > Po dok?adne ustalenia to ju? prywatnie.

    to za drogo dla klienta. klient mierzy cos do 2k pln :(

  • 10. Data: 2012-01-19 07:48:30
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    > to za drogo dla klienta. klient mierzy cos do 2k pln :(

    Oj to będzie cięzko o UPS tolerujący agregat. Jeśli są takie wymagania
    cenowe na 3 kVA można też proponować używany zregenerowany.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz