  • 1. Data: 2012-01-17 21:41:00
    Temat: Philips Micro Theatre - niedziałający laser (?)
    Od: Waw <n...@m...ru>

    Witam,

    mam zestaw Philips Micro Theatre MCD, ktory przestal odtwarzac plyty
    cd/dvd. Zatrzymuje, ze podczas fazy "Reading..." i nie chce grac.
    Probowalem czyscic specjalna plyta czyszczaca, ktora swietnie sie
    spisala w przypadku innych problemow, jednak tutaj bez skutku.

    Macie doswiadczenie z tym sprzetem? Stawiam, ze zepsul sie laser.
    Identyczna sytuacja miala miejsce w tym samym zestawie mojej znajomej
    (nie naprawiala go).

    Co jeszcze mozna samemu sprawdzic/naprawic "chalupniczo"?

    Jesli to laser, to czy jest sens bawic sie w naprawe? Ew. gdzie w
    Warszawie w rozsadnej cenie mozna dokonac naprawy tego sprzetu?

    Pozdrawiam

    EDIT: Co ciekawe uruchomilem teraz jakis film z gazety na dvd i smiga
    (co prawda dluzej sie uruchamial niz powinien, ale zaskoczyl) - a
    wczesniej probowalem 10 roznych plyt tloczonych, wypalanych i nic. To
    wina slabiutkiego lasera?

  • 2. Data: 2012-01-17 23:58:52
    Temat: Re: Philips Micro Theatre - niedziałający laser (?)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Waw pisze tak:

    > Jesli to laser, to czy jest sens bawic sie w naprawe?

    Nie ma sensu. Lepiej kupić sobie player bez cześci ruchomych.
    Są juz takie małe, tanie i nawet z wyjściem HDMI

    --
    Piter

  • 3. Data: 2012-01-18 12:38:05
    Od: Waw <n...@m...ru>

    W dniu 2012-01-18 00:58, PiteR pisze:

    > Nie ma sensu. Lepiej kupić sobie player bez cześci ruchomych.
    > Są juz takie małe, tanie i nawet z wyjściem HDMI

    BTW gdzie mozna sprawdzic model tego modulu z laserem i ew. go kupic?

  • 4. Data: 2012-01-18 21:45:49
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik PiteR napisał:
    > Nie ma sensu. Lepiej kupić sobie player bez cześci ruchomych.
    > Są juz takie małe, tanie i nawet z wyjściem HDMI

    "Bez części ruchomych" do płyt? Możesz dać jakiegoś linka albo
    przynajmniej nazwę?
    Maciek

  • 5. Data: 2012-01-18 21:51:46
    Od: Waw <n...@m...ru>

    W dniu 2012-01-18 22:45, Maciek pisze:
    > "Bez części ruchomych" do płyt? Możesz dać jakiegoś linka albo
    > przynajmniej nazwę?

    Przeciez nie moglo mu chodzic o plyty, tylko o odtwarzacze z pamiecia itp.

  • 6. Data: 2012-01-18 21:53:03
    Od: Waw <n...@m...ru>

    A modul lasera do odtwarzacza znalazlem w Internecie, tylko, ze te
    wszystkie tasiemki w srodku sa tak niekorzystnie i niewygodnie
    podlaczane, ze szkoda gadac. Ciezko je wyjac, wlozyc z powrotem, a
    niektore sa dodatkowo dolutowane.

  • 7. Data: 2012-01-18 21:58:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Maciek pisze tak:

    > "Bez części ruchomych" do płyt?

    Nie no mam na myśli player który czyta z portu USB (pendrajw)
    lub z karty SD a płytę dvd mamy zgraną kompem do pliku.

    --
    Piter

  • 8. Data: 2012-01-19 18:29:13
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik PiteR napisał:

    > Nie no mam na myśli player który czyta z portu USB (pendrajw)
    > lub z karty SD a płytę dvd mamy zgraną kompem do pliku.

    No właśnie, a płytę zgra się na komputerze na pamięć USB. Eee ... tam.

  • 9. Data: 2012-01-21 10:06:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Maciek pisze tak:

    > No właśnie, a płytę zgra się na komputerze na pamięć USB. Eee ...
    > tam.

    Płyty dvd też trzeba przegrywać co parę lat. Nie zdziwiłeś się jeszcze?
    To uważaj :)

    --
    Piter

  • 10. Data: 2012-01-21 10:52:14
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Płyty dvd też trzeba przegrywać co parę lat. Nie zdziwiłeś się jeszcze?
    > To uważaj :)

    Ja tam zwykłą cedeczkę bezproblemowo odtworzyłem po 12 latach, a tę "lepszą"
    hmm... rzeczywiście, najwyżej 5 lat minęło... Ale też poszła. Ale inna już
    nie chciała, mimo braku porysowania i sprawnego napędu. Jednak się utlenia
    chyba...