  • 1. Data: 2012-01-17 23:37:49
    Temat: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    Na TIDeals.com pojawiła się dziś nowa wyprzedaż na płytkę
    eksperymentalną z MSP430FR5739 za $14.50.
    Na pokładzie, poza procesorem z FRAMem zamiast Flasha, ma kilka ledów,
    przyciski, akcelerometr, NTC, i kilka innych drobiazgów. O wiele
    bardziej nadaje się do rozpoczęcia zabawy z tymi procesorami niż Launchpad.

    pzdr.
    j.

  • 2. Data: 2012-01-18 00:11:36
    Temat: Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Wednesday, January 18, 2012, 12:37:49 AM, you wrote:

    > Na TIDeals.com pojawiła się dziś nowa wyprzedaż na płytkę
    > eksperymentalną z MSP430FR5739 za $14.50.

    Za późno - już $29 :(

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2012-01-18 01:18:49
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 01/17/2012 07:11 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Za późno - już $29 :(

    E, chyba źle sprawdzałeś. Musisz wejść na tideals.com i tam pobrać kod
    zniżkowy, który później podajesz w sklepie przy płaceniu rachunku. Nie
    zaczynaj od estore.ti, Przy wkładaniu do koszyka cena jest normalna.

    pzdr.
    j.

  • 4. Data: 2012-01-18 01:44:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Wednesday, January 18, 2012, 2:18:49 AM, you wrote:

    > E, chyba źle sprawdzałeś. Musisz wejść na tideals.com i tam pobrać kod
    > zniżkowy, który później podajesz w sklepie przy płaceniu rachunku. Nie
    > zaczynaj od estore.ti, Przy wkładaniu do koszyka cena jest normalna.

    "Sorry, this deal is sold out!"

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2012-01-18 01:49:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    > "Sorry, this deal is sold out!"

    Ćwierkają, że mają jakies problemy...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2012-01-18 01:50:42
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 01/17/2012 08:44 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > "Sorry, this deal is sold out!"

    No to szybko poszło. Wpisz się na listę to wyślą Ci zawiadomienie jak
    będzie miało pojawić się coś nowego. Konta nie powinieneś sobie tym
    zaśmiecić, bo to jest oficjalny serwis TI, a oni raczej spamu nie wysyłają.

    pzdr.
    j.

  • 7. Data: 2012-01-18 01:55:18
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 01/17/2012 08:49 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello,

    > Ćwierkają, że mają jakies problemy...

    Właśnie się zdziwiłem, bo wtedy zwykle piszą na stronie głównej.

    pzdr.
    j.

  • 8. Data: 2012-01-18 02:20:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Wednesday, January 18, 2012, 2:50:42 AM, you wrote:

    [...]

    > No to szybko poszło. Wpisz się na listę to wyślą Ci zawiadomienie jak
    > będzie miało pojawić się coś nowego.

    To juz chyba dla mnie zbyt późna pora - szukam miejsca, w którym
    mógłbym się wpisać na listę i nie widzę :(

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2012-01-18 02:31:02
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 01/17/2012 09:20 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > [...]
    >
    > To juz chyba dla mnie zbyt późna pora - szukam miejsca, w którym
    > mógłbym się wpisać na listę i nie widzę :(

    Też teraz nie widzę. Na pewno się pojawi jak się skończą kupony.

    pzdr.
    j.

  • 10. Data: 2012-01-18 13:33:23
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-01-18 00:37, Jacek Radzikowski pisze:
> [...]
    > przyciski, akcelerometr, NTC, i kilka innych drobiazgów. O wiele
    > bardziej nadaje się do rozpoczęcia zabawy z tymi procesorami niż Launchpad.

    IMHO jeszcze fajniejszy jest MSP430FG4618/F2013 Experimenter Board.
    Tylko ani on, ani MSP430FR5739 nie kosztują normalnie 4,3$..

    --
    Pozdr.
    Michał