  • 1. Data: 2012-01-17 21:02:23
    Temat: Dioda LED 1W biała do lampki rowerowej
    Od: Robert <r...@p...onet.pl>

    Chcę sobie zrobić tanim kosztem niezłą przednią lampkę rowerową
    Poszukuję dość mocnej diody z oprawką (soczewka, kolimator)
    Średnia barwa (nie zimna i nie ciepła) temperaturowa bieli, pewnie w
    okolicach 5000K, moc 1W,
    oprawka dająca kąt świecenia (20-30°).

    Najlepiej gdyby to można było kupić w Warszawie od ręki.

    Poleci ktoś jakiś konkretny model, sklep?

  • 2. Data: 2012-01-18 08:04:32
    Temat: Re: Dioda LED 1W biała do lampki rowerowej
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chcę sobie zrobić tanim kosztem niezłą przednią lampkę rowerową

    Tanim kosztem to kupisz kompletna latarke z led
    napedzana ogniwem 18650 + uchwyt rowerowy
    np. taki http://www.dealextreme.com/p/universal-bicycle-mount
    -22mm-32-8mm-15342
    - tyle ze moze nie tak "od reki" ;)

  • 3. Data: 2012-01-18 08:09:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldek,

    Wednesday, January 18, 2012, 9:04:32 AM, you wrote:

    > Tanim kosztem to kupisz kompletna latarke z led
    > napedzana ogniwem 18650 + uchwyt rowerowy
> [...]

    Gdzie ta latarka? Bo link podałes do uchwytu tylko. A latarkę na DX
    bałbym się kupować :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2012-01-18 08:22:09
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    -22mm-32-8mm-15342

    > Gdzie ta latarka? Bo link podałes do uchwytu tylko. A latarkę na DX
    > bałbym się kupować :(

    E, tam ;) Nie ma sie czego bac, jest ci tego u nas dostatek
    i raczej nie ma wiekszych problemow, czasem ktos sobie driverek zmieni albo bina
    na podstawie doswiadczen z www.swiatelka.pl ;)

    Ale skoro juz wlaczyles sie w watek Roman, to tak przy okazji
    - moze wiesz co to za wynalazek ?
    bo pierwsze moje skojarzenie to ... WTF ? ;)
    http://www.dealextreme.com/p/20kw-power-saving-elect
    ricity-energy-saver-ac-110-240v-2-flat-pin-plug-1143
    02

    Pozdro

  • 5. Data: 2012-01-18 08:27:01
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 01/18/2012 03:22 AM, Waldek wrote:
    [...]
> [...]
    > http://www.dealextreme.com/p/20kw-power-saving-elect
    ricity-energy-saver-ac-110-240v-2-flat-pin-plug-1143

    Obstawiam kondensator do przesuwania cos phi.

    pzdr.
    j.

  • 6. Data: 2012-01-18 08:28:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldek,

    Wednesday, January 18, 2012, 9:22:09 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > http://www.dealextreme.com/p/20kw-power-saving-elect
    ricity-energy-saver-ac-110-240v-2-flat-pin-plug-1143

    Na 99.99% kondensator. Wraca stare oszustwo.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2012-01-18 08:28:36
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > Gdzie ta latarka? Bo link podałes do uchwytu tylko. A latarkę na DX
    > bałbym się kupować :(

    Latarka ? Moze byc ktora np. z tych + jakis uchwyt
    http://www.dealextreme.com/c/18650-batteries-flashli
    ghts-929?page=1&pagesize=52&pagesort=relevance

    Jesli to ma byc swiatlo do rowera, nie tylko "pozycyjne", to raczej celowalbym
    w 3W LED

  • 8. Data: 2012-01-18 08:30:46
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Uzytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    ricity-energy-saver-ac-110-240v-2-flat-pin-plug-1143
    02

    > Na 99.99% kondensator. Wraca stare oszustwo.

    Znaczy ma to likwidowac straty na cieplo na instalacji domowej ?
    bo o ile pamietam z elektrotechniki, licznik zlicza tylko moc czynna

    Pozdro

  • 9. Data: 2012-01-18 08:47:20
    Temat: Re: Dioda LED 1W bia?a do lampki rowerowej
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldek,

    Wednesday, January 18, 2012, 9:30:46 AM, you wrote:

    ricity-energy-saver-ac-110-240v-2-flat-pin-plug-1143
    02
    > Znaczy ma to likwidowac straty na cieplo na instalacji domowej ?

    A niby w jaki sposób? Ile masz indukcyjnego obciążenia w domu do
    skompensowania? I jak zapewnisz równoczesne włączanie kondensatora z
    takim obciążeniem? Bo jak nie masz indukcyjnego, to kondensator
    wprowadzi Ci swoje stałe straty na ciepło w instalacji...

    > bo o ile pamietam z elektrotechniki, licznik zlicza tylko moc czynna

    Dokładnie tak.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2012-01-18 09:03:31
    Temat: Re: Dioda LED 1W bia3a do lampki rowerowej
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > A niby w jaki sposób? Ile masz indukcyjnego obciążenia w domu do
    > skompensowania? I jak zapewnisz równoczesne włączanie kondensatora z
    > takim obciążeniem?

    Hmm ... wlaczam do podwojnego gniazdka razem z odkurzaczem ??
    LOL

    Dobra, jaja sobie robie, bo wiem ze np. zaklady placa za moc bierna
    i tam zastosowanie baterii dobranych kondensatorow faktycznie ma sens

    Pozdro