  • 1. Data: 2010-08-27 11:26:06
    Temat: UPC + DVB-T jak ?
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    witam
    chcę puścić do tv sygnał z UPC analog i DVB-T Warszawa jednym kablem :)
    poszperałem w necie ale okazuje się że na dzień dzisiejszy nie ma szans aby
    to działało gdyż oba sygnały będą się zakłucać dlatego mam pytanie czy
    znajdę gdzieś przełącznik RĘCZNY
    spokojnie taki by mi wystarczył (lepsze to niż przekładasnie wtyczek)

    Arek.

  • 2. Data: 2010-08-27 12:26:50
    Temat: Re: UPC + DVB-T jak ?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-08-27 13:26, Arek. pisze:
> [...]
    > znajdę gdzieś przełącznik RĘCZNY
    > spokojnie taki by mi wystarczył (lepsze to niż przekładasnie wtyczek)

    jeżeli to analog przepuściłbym przez zwrotnice.
    kabel pewnie pracuje na vhf i kończy się na początku uhf,
    a dvb-t pewnie wysoko.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-08-27 13:38:59
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > jeżeli to analog przepuściłbym przez zwrotnice.

    A co jeśli w kablu jest wykorzystywany kanał na którym
    pracuje DVB-T? Myślę że to miał na myśli Kolega pisząc że
    "oba sygnały będą się zakłucać" ;-)

    > kabel pewnie pracuje na vhf i kończy się na początku uhf,

    Skąd to mniemanie? W Szczecinie UPC chodzi prawie do 60-tego
    kanału :-)

  • 4. Data: 2010-08-27 15:16:05
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.08.2010 15:38, Robert_J pisze:

    > A co jeśli w kablu jest wykorzystywany kanał na którym pracuje DVB-T?
    > Myślę że to miał na myśli Kolega pisząc że "oba sygnały będą się
    > zakłucać" ;-)

    tego nie wiemy - na razie.
    wystarczy na oficjalnej stronie sprawdzić na jakim kanale
    przcuje nadajnik dvb-t, następnie wykaz kanałów UPC
    i zobaczyć czy się nie nakładają

    > Skąd to mniemanie? W Szczecinie UPC chodzi prawie do 60-tego kanału :-)

    pewnie, bywa to różnie. pisałem tak, gdyż z założenia miały pracować
    na swoich pasmach. tak też jest w moim regionie.

    jeżeli jednak się nakładają to trzeba zastosować przełącznik,
    z resztą o taki autor pytał.
    jak znajdę to podeślę link, były kiedyś takie na pilota.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-08-27 15:36:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.08.2010 17:16, pawell32 pisze:

    przełacznik na pilota:
    http://www.dipol.com.pl/przelacznik_konwerterow_ster
    owany_dowolnym_pilotem_R85245.htm

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 6. Data: 2010-08-27 15:40:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.08.2010 17:16, pawell32 pisze:

    znalazłem jedynie podobny, ale nie mam pewności, że zadziała.
    http://www.dipol.com.pl/przelacznik_konwerterow_ster
    owany_dowolnym_pilotem_R85245.htm

    przypuszczam, że odcina zasilanie do konwertera, a tym samym
    nie nada się tu, ale wstawiająj przekaźnik - tak

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 7. Data: 2010-08-27 15:42:31
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

[...]

    może taki pomoże:
    http://www.dipol.com.pl/przelacznik_tv_kablowa-dvb-t
    _E2022.htm

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 8. Data: 2010-08-27 15:51:32
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > A co jeśli w kablu jest wykorzystywany kanał na którym pracuje DVB-T?
    > Myślę że to miał na myśli Kolega pisząc że "oba sygnały będą się zakłucać"
    > ;-)

    jest tak
    UPC analog nadaje swoje programy w zakresie od 111.25 MHz do 671.25 MHz
    (razem 58 kanalów info z ich strony) natomiast w Warszawie DVB-T nadaje TVN
    Warszawa 690 MHz a resztę kanałów na 770 MHz ,teoretycznie powinno śmigać
    ale w praktyce łącząc obydwa sygnały DVB-T znika jest tylko kablowa
    możliwe że w pasmach (690 i 770 DVB-T) TV kablowa przesyła inne informacje
    czy jest na to jakaś rada?

    Arek.

  • 9. Data: 2010-08-27 15:55:54
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > może taki pomoże:
    > http://www.dipol.com.pl/przelacznik_tv_kablowa-dvb-t
    _E2022.htm

    o i chyba ten powinien zadziałać :)
    widocznie źle szukałem :(

    dzięki

    Arek.

  • 10. Data: 2010-08-27 20:43:17
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 17:51:32 +0200, "Arek." <a...@a...2a.pl>
    wrote:

    >ale w praktyce łącząc obydwa sygnały DVB-T znika jest tylko kablowa
    >możliwe że w pasmach (690 i 770 DVB-T) TV kablowa przesyła inne informacje
    >czy jest na to jakaś rada?

    Podejrzewam że UPC w tym paśmie nadaje kanały cyfrowe.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280