  • 11. Data: 2010-08-28 06:41:08
    Temat: Re: UPC + DVB-T jak ?
    Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl>

    jerzu wysmarował/a:

    > Podejrzewam że UPC w tym paśmie nadaje kanały cyfrowe.

    Zgadza się. UPC cały czas wycina kanały z analogu, żeby mieć
    częstotliwości pod cyfrową. Nie ma co się dziwić, jeżeli w miejsce
    jednego kanału analogowego można puścić ok. 10 cyfrowych.

    --
    pzdr,
    Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

  • 12. Data: 2010-08-28 14:25:28
    Od: a...@p...pl

    wrote:

    >jest tak
    >UPC analog nadaje swoje programy w zakresie od 111.25 MHz do 671.25 MHz
    >(razem 58 kanalów info z ich strony) natomiast w Warszawie DVB-T nadaje TVN
    >Warszawa 690 MHz a resztę kanałów na 770 MHz ,teoretycznie powinno śmigać
    >ale w praktyce łącząc obydwa sygnały DVB-T znika jest tylko kablowa
    >możliwe że w pasmach (690 i 770 DVB-T) TV kablowa przesyła inne informacje
    >czy jest na to jakaś rada?
    >
    >Arek.

    zamowic zwrotnicy

    we1: do 671
    we2: od 690

    wy: suma sygnalow

    U mojego ojca, ktory ma kablowke i pakiet typu azart, kanaly analogowe
    ma tylko na vhf a dvb-t bedzie (poki co) tylko na uhf, wiec
    wystarczyloby zastasowac zwykla zwrotnice.

    Kiedys sie zastanawialem, dlaczego tv nie maja mozliwosci sterowanie
    jakims przelacznikiem pod przelaczanie anten. Teraz takie cos by
    styklo. Poza tym dlaczego tv (te nowe) takiego czegos nie maja, a
    wszystko co potrzeba maja: komputer, rs-232, tylko dopisac kawalek
    softtu do firmware!

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2010-08-28 15:59:53
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > styklo. Poza tym dlaczego tv (te nowe) takiego czegos nie maja, a
    > wszystko co potrzeba maja: komputer, rs-232, tylko dopisac kawalek

    na dzien dzisiejszy najlepszym rozwiązaniem jest ten przeł ręczny co podał
    pawell32
    DVB-T jest cały czas testowany i nie wiadomo na jakich MHz będzie latał
    docelowo
    w poniedziałek dzwonię do firmy i zamawiam ,mają oddział w Warszawie to
    odbiorę osobiście

    Arek.

  • 14. Data: 2010-08-30 15:38:05
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > w poniedziałek dzwonię do firmy i zamawiam ,mają oddział w Warszawie to
    > odbiorę osobiście

    przełącznik ręczny kupiony :)
    zainstalowany
    działa super