    Date: Tue, 28 Sep 2010 16:56:46 +0200
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: UL1496 - napięcie zasilania

    W dniu 2010-09-28 16:20, Krzysztof Kucharski pisze:

    > Jedno pytanie - czy oprócz C7 zastosowałeś jakiś inny kondensator
    > filtrujący / blokujący zasilanie? Dla samego stopnia T4 wystarczy
    > jakieś kilkadziesiąt uF.

    Próbowałem włączyć jakieś 47uF między plus zasilania a masę tej płytki z
    częścią radiową i przedwzmacniaczem m.cz. (T4). Nie pomogło - dalej się
    wzbudza. Chyba, że potrzebny będzie też jakiś rezystor, analogicznie do
    R7 i C7?

    > Do tego kondesator blokujący / filtrujący zasilanie układu scalonego.
    > Jaką on ma wartość?

    1000uF.

    > Reasumując- poblokować zasilanie elektrolitami, najlepiej osobnymi
    > dla T4 i dla UL1496. Następnie odpiąć wejście przewzmacniacza od
    > wyjścia detektora i poobserwować pracę toru m. cz.

    Po odłączeniu T4 od detektora tor m.cz. zdaje się pracować poprawnie.
    Nie ma żadnych wzbudzeń. Przy podaniu brumu sieciowego (dotknięcie
    wejścia palcem) jako sygnału można też spokojnie regulować głośność.