  • Data: 2011-01-22 23:26:29
    Temat: Re: UL1261 jeszcze raz
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Jan 2011 18:11:50 +0100, Atlantis wrote:
    >Mam rozumieć, że po podaniu na wejście sygnału 19kHz z prostego
    >generatorka sterowanego obwodem RC licznik częstotliwości powinien
    >pokazać 228kHz na pinie 15 i wówczas problemu powinienem szukać po
    >stronie części radiowej i przedwzmacniacza m.cz.?

    Tak mi sie wydaje - zasada dzialania jest prosta - jest tam generator
    synchronizowany PLL do pilota.

    Nie ma sygnalu - bedzie tyle ile ustawisz swobodnie, bedzie ~19kHz na
    wejsciu - powinien sie dosynchronizowac.

    A - i uwazaj, sygnal wyjsciowy jest zapewne bardzo slaby, nie liczony
    na sluchawki 30 ohm.

    >Jeszcze jedno przyszło mi na myśl. Jak powinien się zachować wzmacniacz
    >głośnikowy (UL1498 albo LM386 na przykład) gdyby podać na jego wejście
    >sygnał MPX? Bo przypomniałem sobie, że podczas pierwszych testów części
    >radiowej dało się w ten sposób wygodnie, z dość dobrą jakością słuchać
    >audycji w mono.

    Dokladnie - mono.

    Mimo skomplikowanego opisu, na ile rozumiem to tam sa po prostu dwa
    kanaly przelaczane z czestotliwoscia 38kHz.

    J.