  • Data: 2016-08-09 23:56:26
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakież to umowy inne, niż poprzednio musisz przeczytać?

    Posłużę się linkiem podanym przez Krisa.
    http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_0000
    8/D_003_0012846.pdf

    Wcześniej mnie jakiekolwiek regulaminy średnio obowiązywały, bo nic nie
    podpisywałem, teraz jest tego cała kupa do zaakceptowania.

    > Kupisz prepaid, wykorzystasz, wywalisz.

    No i jak wykorzystam środki, wyrzucę a ktoś przechwyci, doładuje sobie i
    będzie korzystał, to kto dostanie po dupie?
    Ja akurat wszystkie dotychczasowe SIMy niszczyłem, ale większość ludzi
    raczej tego nie robi.