  • Data: 2016-08-10 01:55:21
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:e1e82942-9f9a-4ab9-9635-b55f49dcbdbd@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 9 sierpnia 2016 17:07:25 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > Natomiast rejestracja prepaid mocno utrudnia życie normalnym ludziom.
    Rozwiń co to za mocne utrudnienia.
    Nigdy prepaida nie miałem to i nie wiem ale tak sobie myślę że jedyne
    utrudnienie to sama rejestracja. Fakt że trzeba podejść do salonu z dowodem
    i podpisać papier. Ale i
    thttp://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_000
    08/D_003_0012846.pdfak
    trzeba gdzieś podejść żeby starter kupić to teraz najwygodniej do salonu bo
    od rzazu zarejestrują. Karta rejstracyjna jakaś skomplikowana nie jest
    http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_0000
    8/D_003_0012846.pdf
    Później nawet jak prepaida innego operatora zechcesz to przenosisz numer i
    formalności załatwia nowy operator kurier.
    Jakieś inne utrudnienia?

    Do salonu wybranego operatora trzeba dojechać czasem kilkadziesiąt
    kilometrów.
    Trzeba mieć dowód osobisty. Jak osoba jest niepełnoletnia, to musi kogoś
    prosić o zarejestrowanie i pojechanie do salonu.
    Salon musi być otwarty. Wieczorem, w weekendy i święta nie można kupić sobie
    karty i natychmiast dzwonić/korzystać z Internetu.
    Karta SIM stała się obiektem ścisłego zarachowania - jak dowód. Czy teraz
    zgubienie/ukradzenie karty trzeba będzie zgłaszać obowiązkowo na Policję?
    Czasem przekazuje się telefon/urządzenie z kartą SIM innej osobie i nowy
    właściciel mógł normalnie korzystać i tylko doładowywać konto. Teraz dla
    własnego bezpieczeństwa trzeba będzie ciągnąć go do salonu, żeby
    przerejestrował kartę na siebie.
    Czy jak będę kupował kartę na potrzeby firmy, to muszę mieć pełnomocnictwo
    od własciciela/zarządu?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba